Thursday, September 08, 2022

αισιοδοξία


 

Αυτό το -όλα θα πάνε καλά-  δεν είναι τυχαίο,  η αισιοδοξία είναι η καλύτερη άμυνα !

2 comments:

  1. Τα θετικά συναισθήματα και η καλή διάθεση σίγουρα οδηγούν σε καλύτερη ζωή!
    Καλό βράδυ Στέλλα!
    Όλα θα πάνε καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καταπραύνουμε λίγο την ανησυχία μας Αννίκα μου. Μια χαρά πήγαν όλα. Ελπίζω και τα υπόλοιπα :-) καλό βράδυ

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...