Friday, September 09, 2022

επιθυμίες


 

Δεν υπάρχουν επιθυμίες για σήμερα,  όλες έχουν υλοποιηθεί!

3 comments:

  1. Ναι, αν κρίνω απο την γατούλα στην εικόνα..
    πάμε για άλλα.. ίσως και τα πιο μεγάλα.. :)

    Καλό βράδυ να έχεις!
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν ξέρω πως βγήκε το σχόλιό μου ανώνυμο,
      είμαι η λενιώ..

      Delete
  2. Κι εγώ αν δεν μπω από chrome βγαίνω ανώνυμη στο δικό μου αλλά και στων άλλων τα blogs.
    Καλησπέρα Λενιώ μου
    καλό σ/κ

    Συμφωνώ μαζί σου, πως πάντα θα είναι μπροστά μας τα άλλα, τα πιο μεγάλα, βρέξει χιονίσει (μ'αρέσει αυτή η έκφραση)
    Αισιοδοξία και θετική σκέψη λέω στον εαυτό μου :-)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...