Monday, October 03, 2022

ούτε κρύο, ούτε ζέστη


 

Δυσκολεύομαι λίγο με τις καταστάσεις κατά τις οποίες,  όταν υπολογίζω τα υπέρ και τα κατά,  καμμία από τις δύο λίστες δεν υπερτερεί της άλλης.  Δεν μπορώ να αποφασίσω δηλαδή αν μου αρέσουν ή αν δεν μου αρέσουν.  Αν τις απολαμβάνω και με ωφελούν ή αν με αγχώνουν και είναι απλά ένα απωθημένο ή ένα καπρίτσιο.  Συμπερασματικά,  πρέπει να λάβω υπόψη μου και τα δύο.  Ότι σε τούτη εδώ την περίπτωση,  πάντα ένα κομμάτι θα μου δίνει χαρά,  κι ένα άλλο θα με ενοχλεί,  πάντα ισόποσα στον τελικό απολογισμό.  Αν και αναρωτιέμαι αν πραγματικά πρέπει να κάνω απολογισμό ή αν πρέπει να το αφήνω να περνάει σαν κάτι που το επέλεξα,  έγινε και οκ ούτε κρύο ούτε ζέστη.  Τί λες κι εσύ;


2 comments:

  1. Νομίζω, εύκολα στη ζωή δεν θα βρούμε το άσπρο και το μαύρο αντικριστά, Στέλλα μου. Υπάρχουν ισοδύναμες και ισοβαρείς καταστάσεις στη ζωή μας. Θα δώσουν, θα πάρουν. Το ζήτημα της διαχείρισης και της ισορροπίας είναι το κρίσιμο.
    Καλή βδομάδα να ευχηθώ.

    ReplyDelete
  2. καλημέρα Γιάννη μου, συμφωνώ μαζί σου!

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...