Tuesday, December 20, 2022

δ ι α μ α ν τ ά κ ι


 

Σήμερα θέλω να σκεφτώ μια κ α λ ή  π ρ ά ξ η,  κάτι τ ρ υ φ ε ρ ό και λ α μ π ε ρ ό,  μια  ό μ ο ρ φ η κίνηση που θα γ λ υ κ ά ν ε ι την κ α ρ δ ι ά των άλλων κι ας είναι ένα γράμμα.  Που θα γράφει πως είσαι ένα δ ι α μ α ν τ ά κ ι,  μ ο ν α δ ι κ ό και λ α μ π ε ρ ό που λ ά μ π ε ι με τον ολόδικό του π ο λ ύ τ ι μ ο τρόπο.

υ.γ.  Πραγματικότητα!  Γράφεις και στέλνεις ένα τέτοιο γράμμα,  κάποιοι σου απαντούν με καρδούλες,  κάποιοι με ένα σημαδάκι ότι ξέρεις το διαβάσαμε το γράμμα σου και υπάρχει και ο ένας και μοναδικός που απαντάει άλλα αντί άλλων,  γιατί υπάρχουν πάντα αυτοί που δεν αντέχουν να σπάσει η αγάπη το σπάνιο και μοναδικό,  ωστόσο άθραυστο περίβλημα τους.  Δεν αντέχουν την λάμψη των άλλων και μάλιστα την λάμψη που δεν έχει να κάνει με την τελειότητα των νυχιών ή των μαλλιών.  Γεγονός!!!

6 comments:

  1. Εμένα πάντως μου βγήκε αυθόρμητα να σου πω πως θα είσαι φέτος η χαϊδεμένη των Χριστουγέννων!
    Καλά Χριστούγεννα Ψαροματάκι μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχα! Κάποιος έχει καταλάβει ότι θέλω χάδια χχχ.
      καλά χριστούγεννα Μαρία μου
      την υγεία μας να έχουμε
      φιλιά πολλά

      Delete
  2. Κι εγώ θέλω να ανήκω σε εκείνους που απαντούν (όχι αλλαντάλλων) με καθαρή καρδιά, συνείδηση και αλήθεια. Ενίοτε το καταφέρνω, άλλες πάλι......σιωπώ όταν δεν έχω να πω κάτι ουσιαστικό. Δεν μου αρέσει να χαϊδεύω αυτιά. Και χαίρομαι-αλήθεια-με τη λάμψη των άλλων. Τέλεια; (κολοκύθια) έχω και γω τα στραβά μου.
    Παρ'όλο το κρύο ας είναι μια Καλή μέρα Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εδώ μαζί με το κρύο έχουμε έναν ολόλαμπρο ήλιο που μας έχει λείψει τον τελευταίο καιρό. Αννίκα εγώ δεν χαιδεύω αυτιά. Ή τουλάχιστον δεν το κάνω συνειδητά. Θέλω όμως να κάνω την καρδιά του άλλου. Αλλά κι αυτό όπως κι εσύ όχι πάντα. Όχι σε όλους. Κι εγώ πολλές φορές είμαι ''βαριά''. Και δεν είμαι και καθόλου εξωστρεφής.
      θα είναι μια καλή μέρα Αννίκα μου
      φιλιά

      Delete
  3. Πάντα απαντώ με καθαρή καρδιά...και σιωπώ όταν δεν έχω να προσφέρω κάτι ουσιαστικό...Ούτε γω χαιδεύω αυτιά...Ποτέ δεν με πείραξε η λάμψη των άλλων, ίσα ίσα που την χαίρομαι πολύ! Το να θέλεις να γλυκάνεις την καρδιά των άλλων είναι όμορφο. Αν ο αποδέκτης σφυρίζει αμέριμνα και δεν καταλάβει γρι, δική του/της η απώλεια...
    Χρόνια πολλά Στέλλα και καλή εβδομάδα! :)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ίσως να είναι θέμα εγωισμού αλλά ίσως και θέμα χημείας. Μερικοί άνθρωποι είναι πάρα πολύ οριοθετημένοι σ αυτό που ζητούν οπότε κάποιοι θα μείνουν απέξω. Αν κρίνω από τον εαυτό μου θα μιλήσω για χημεία. Αν δεν υπάρχει από την αρχή, αγγέλους να σου κατεβάσει ο άλλος εσύ θα λες ''υπερβολές''.
      Για τη λάμψη, μεγάλο θέμα, αν νιώθω ότι με επισκιάζει εντελώς την ανταγωνίζομαι κι εγώ ή φεύγω ή αγνοώ τον άνθρωπο.
      Αν όμως παίρνω κάτι από όλο αυτό τότε θαυμάζω.
      Να, μερικά πράγματα είναι συμπεριφορές της στιγμής που όμως πυροδοτούν μεγάλα θέματα.
      χρόνια πολλά Ελευθερία μου
      φιλιά κι από μένα

      Delete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..