Sunday, April 09, 2023

κάπως έτσι ξεμπερδεύεται ένα τυχόν μπερδεμένο κουβάρι

 


 

Σήμερα μ'αρέσει που η μαμ μαγειρεύει το αγαπημένο μου φαγητό.  Μ'αρέσει που υπάρχουν θέματα που με στενοχωρούν αλλά λύνονται.  Μ'αρέσει που υπάρχει η ιατρική και οι γιατροί που προσπαθούν για μένα.  Μ'αρέσει που παρόλο που έχει συννεφιά και κάποιες στιγμές κρυώνω,  είναι άνοιξη.  Μ'αρέσει που έχω ανθρώπους δίπλα με με τους οποίους κουβεντιάζουμε κοινά μας προβλήματα.  Μ΄αρέσει που με θυμώνουν οι γύρω μου αλλά ξέρω πως μ'αγαπούν και τους αγαπώ.  Μ'αρέσουν οι Κυριακές γιατί έχουν μια αίσθηση νοσταλγίας και θλίψης αλλά και μια ιδιαίτερη αίσθηση χαράς.  Μ' αρέσουν όλα αυτά τα παράθυρα μου που τα έχω διαλέξει ώστε να κοιτάζω προς τα έξω,  και που τελικά η θέα τους είναι πολύ πιο ουσιαστική από ότι υπολόγιζα.  Μ'αρέσει που η αναπνοή μου γίνεται πιο ήρεμη όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο με ήρωες που έχουν να μου πουν κάτι σπουδαίο.  Μ'αρέσει η μεγάλη βόλτα και το ψωμί από τον ''κόκκινο φούρνο''.  Μ'αρέσουν οι ουρές που κάνουν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες στην είσοδο των μαγειρείων στην αγ. δημητρίου.  Μ'αρέσουν τα έτοιμα φαγητά όταν είναι πραγματικά εξίσου νόστιμα με τα σπιτικά.  Μ' αρέσει το κόκκινο από τις παπαρούνες αυτή την εποχή αλλά και η μαύρη τους καρδιά.  Μ'αρέσει η φύση που ανθίζει και το λιλά από τις γλυσίνες.  Μ'αρέσουν οι ωραίοι,  οι νόστιμοι άνθρωποι που είναι τόσο σπάνιοι όσο και πολύτιμοι.  Μ'αρέσει να παρακολουθώ ταινίες είτε στον κινηματογράφο είτε στην οθόνη του σπιτιού μου.  Μ' αρέσει το κόκκινο κρασί και το πώς μετά από ένα ποτηράκι ο κόσμος μου γίνεται λίγο πιο στρόγγυλος.

Και κάπως έτσι ξεμπερδεύεται ένα τυχόν μπερδεμένο κουβάρι..

2 comments:

  1. Αν όλα τα ¨μ’ αρέσει¨ γεμίζουν την ψυχή σου, σου εύχομαι να τα απολαμβάνεις και κάθε ένα από αυτά να σε κάνει χαρούμενη.
    Καλό Μεγαλοβδόμαδο Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      καλή μεγαλοβδομάδα Αννίκα
      φιλιά!

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!