Ζούμε πια στην εποχή που μας έχει γίνει βίωμα το ότι η ανειλικρίνεια κυρίως απέναντι στον εαυτό μας μόνο μπερδέματα μπορεί να φέρει!
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

Μα πως μπορείς να μην είσαι ειλικρινείς με τον εαυτό σου?
ReplyDeleteΜε διάφορους τρόπους πχ
Deleteθα αναλάβω μια ευθύνη από Δευτέρα,
δεν είμαι εγωκεντρικός,
οι άλλοι φταίνε για όλα κλπ κλπ
Συμφωνώ. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε ποια είναι η αλήθεια μας. Έχω αμφιβολίες γι αυτό για πάρα πολλούς
ReplyDeleteΚαλή σου μέρα
Ας το κάνουμε εμείς για μας, δεν μας ενδιαφέρουν οι πολλοί :)
Deleteκαλό βράδυ!!!