Friday, June 30, 2023

το πιο γλυκό πράγμα στον πλανήτη


 

''Είναι το πιο γλυκό πράγμα στον πλανήτη,  το πιο γλυκό''  άκουσα έναν νεαρό να λέει καθώς ήμουν περαστική έξω από ένα coffee island.  Δεν έχω σκοπό να κάνω τσάμπα διαφήμιση μια που δεν τα έχω και ιδιαίτερη  αδυναμία αυτά τα μαγαζιά,  αλλά αυτό ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ χτυπάει σαν ένα χαριτωμένο καμπανάκι στα αυτιά μου από εκείνη την ώρα.

Ποιό άραγε να ήταν αυτό;  Τί εννοούσε ο νεαρός;  Μια περίπτωση υπήρχε να το μάθω,  αν κοντοστεκόμουν και ρωτούσα όμως δεν το έκανα.  

Αυτό που σκέφτηκα εγώ σαν Στέλλα,  αυτό που ήταν η πρώτη άρα και αυθόρμητη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό,  ήταν Ο ΚΑΦΕΣ.  Τώρα θα μου πεις γιατί να είναι το πιο γλυκό πράγμα ο καφές στον πλανήτη μια που δεν τον πίνω καν με ζάχαρη,  τουλάχιστον εγώ;

Μετά σκέφτηκα πως κατά καιρούς και ανάλογα με τις φάσεις που περνούσα τα πιο ΓΛΥΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ήταν διαφορετικά και καμμία σύνδεση δεν είχαν μεταξύ τους.


Για εσένα ποιό είναι ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ άραγε,  θα ήθελα πολύ να μάθω!

No comments:

Post a Comment

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...