Tuesday, June 06, 2023

βαθιές επιθυμίες


 

Δεν ξέρω αν έτσι όπως με φόρα μας έσπρωχνε ο άνεμος,  προλάβαμε να έχουμε βαθιές επιθυμίες!  Νιώθω πως πηγαίναμε με το ρεύμα.  Με αυτό που μας έτυχε.  Ή αν θέλεις με ό,τι μας έκατσε.  Δεν ξέρω αν στη ζωή μπορεί να συμβεί κάτι διαφορετικά!  Σ' εμένα τουλάχιστον όχι!!!

4 comments:

  1. Λέει ο Λουντέμης: " Τι αξία θα είχε η ζωή χωρίς επιθυμίες; "
    Να μην αφήνεσαι στο ρεύμα. Και στο κάτω-κάτω όμορφο είναι να επιθυμείς τις μικρές στιγμές ευτυχίας.
    Καλό βράδυ Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι όμως αγαπητή Αννίτα, όλοι το ρεύμα ακολουθούμε. Δε γίνεται αλλιώς. Όπως έρθουν, όπως κάτσουν. Βεβαίως και επιλέγουμε, αλλά σε πολύ μικρό βαθμό.
      σε φιλώ
      καλημέρα

      Delete
  2. βαθιές επιθυμίες έχουμε όλοι..όσο ποιο βαθιές, τόσο ποιο σημαντικές, όμως οι επιθυμίες δεν πάνε με την ροή απλά υπάρχουν

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό ακριβώς !!!
      καλημέρα :)

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...