Friday, July 28, 2023

dream a little dream of me


 

Εγώ σέβομαι την επιλογή του 41% και κάτω από αυτό το πρίσμα,  θεωρώ ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι ζω σε ένα παράδεισο όπου όλα είναι υπέρ εμού και του λαού φυσικά.

Οπότε θα αποφύγω να πω οτιδήποτε καταστροφικό,  ας πούμε ότι τα τελευταία καλοκαίρια ζούμε ένα θρίλερ μια που η χώρα μας ανελλιπώς κάθε καλοκαίρι καίγεται,   παμπάλαια αεροπλάνα πέφτουν,  υπάρχουν νεκροί,  καταστροφές,  εκρήξεις,  και θα μεταφέρω εδώ ένα πολύ ωραίο τραγουδάκι που το θυμήθηκα μια που το άκουσα σ'αυτή την υπέροχη ταινία που είδα προχθές ''το σύνδρομο της Κυριακής''.  

dream a little dream of me

από την Mama Cass

7 comments:

  1. Καλέ ναι!!! Έχουμε (το ανεπανάληπτο!) "Καταπληκτική ποιότητα ζωής". Και τον χειμώνα με τα χιόνια και τις πλημμύρες και το καλοκαίρι με τις φωτιές!
    Όλα βαίνουν καλώς! Για αυτό και τα κανάλια, αποφεύγουν να δείχνουν πολλά. Ότι δεν βλέπεις, δεν υπάρχει!
    Το τραγούδι υπέροχο!!!!
    Καλό βράδυ αγαπημένη μου. Και καλή μας δύναμη, με όσα έχουμε καθημερινά να αντιμετωπίσουμε!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πόση δύναμη πια Μαρινάκι μου; Εξαντληθήκαμε :)

      καλημέρα
      καλό σ/κ

      Delete
  2. Ας πούμε ότι με κάλυψε κάπως η Μαρίνα

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα.

    Συμφωνώ με τις απόψεις σας διαφωνώ ως λάτρης της jazz music στην εκτέλεση.
    Μου αρέσει περισότερο με : https://www.youtube.com/watch?v=OAVZuSoP8dk
    Μάριος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα, στην ταινία αναφέρθηκε ότι στον δίσκο τραγουδούσε η Μάμα Κας. Να είσαι καλά!

      Delete
  4. Θαρρώ πως έγινε μότο το..."καλή δύναμη" Στελίτσα μου τι άλλο πια να πούμε; αααα και υπομονή θα έλεγα εγώ!
    Καλό σου βράδυ φιλιααα!🌙

    ReplyDelete

προγραμματισμένη σύμπτωση

  Κατεβήκαμε στο κέντρο νωρίς,  για να αποφύγουμε την βροχή που μας υποσχόταν το μετεωρολογικό.  Περπατήσαμε παραλιακά,  όλη η διαδρομή απολ...