Friday, October 13, 2023

υγεία


 

Πολύ παλιότερα,  ίσως επειδή ''νόμιζα''  πως έβλεπα μπροστά μου συνεχώς το νούμερο 7,  είχα βάλει με το μυαλό μου πως είναι το τυχερό μου νούμερο.  Αν δεν είχα καπαρώσει το 7ρι,  θα είχα σίγουρα για τυχερό μου νούμερο το 13,  και το τώρα που το σκέφτομαι ίσως και να πρέπει να το αλλάξω.  Νομίζω πως κάτι μέρες όπως Παρασκευή και 13 και Τρίτη και 13 μόνο τυχερές μπορεί να είναι.  

Μ'αρέσει ο Οκτώβριος γιατί έχει φύγει πια η ζέστη η καλοκαιρινή,  η ανυπόφορη και δεν είναι ακόμη χειμώνας,  μια που οι μέρες είναι ακόμη πολύ φωτεινές.  Και αυτό το φθινοπωρινό φως είναι που δίνει μια ιδιαίτερη χροιά στα αντικείμενα αλλά και στη φύση.  

Το σημαντικότερο πράγμα στον άνθρωπο είναι η υ γ ε ί α κι αυτό το καταλαβαίνεις όταν παλεύεις για να μην τη χάσεις.  Επείγοντα και γιατροί,  γιατροί,  επείγοντα και νοσοκόμες.  Ασθενοφόρο,  ''πεθαίνω'',  όχι μαμά δεν πεθαίνεις,  αλλά φοβάσαι ότι θα πεθάνεις και ακόμη και σ'αυτή σου την δύσκολη στιγμή,  δίνεις ο δ η γ ί ε ς.  Θέλεις τα πράγματα να γίνονται όπως τα σκέφτεσαι εσύ.  Είσαι ελεγκτική.  Δεν θα ευχόμουν το δικό μου το παιδί να σε είχε μαμά,  αλλά αν σε είχε,  με τον τρόπο που το μεγάλωσα εγώ, θα σου είχε βάλει τα γυαλιά.  Αλλά εγώ δεν μπορώ να το κάνω γιατί με μεγάλωσες εσύ και γιατί σε πονάω.  Μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι εγώ σε γέννησα και όχι εσύ εμένα.  Τόσο πολύ σε πονάω.  

Ο Οκτώβρης γελάει πονηρά με το halloween.  Χθές το βράδυ χάζευα ένα πολύ διασκεδαστικό βίντεο,  οι ξένοι το καταδιασκεδάζουν,  οργανώνουν δώρα,  παιχνίδια,  φάρσες,  μεταμφιέσεις, το αντιλαμβάνονται σχεδόν όσο εμείς τα χριστούγεννα.  Είναι ωραία να βρίσκεις τρόπους να διασκεδάζεις με την παρέα σου,  πέρα από το να κάθεσαι και να τρως ή να πίνεις μπύρες.

Είναι ωραία ν α  τ ο  ζ ε ι ς!  Ό,τι κι αν είναι αυτό.  Να βγαίνει από μέσα σου πηγαία η χαρά της απόλαυσης της στιγμής και της γιορτής.  

 


2 comments:

  1. Δεν ήμουν ποτέ προσκολλημένη με τους αριθμούς και δεν πιστεύω σε τυχερούς ή ¨γρουσούζικους¨
    Κάθε αλλαγή στη φύση φέρνει και αλλαγές μέσα μας. Οι ανησυχίες για ένα δυσάρεστο γεγονός ενέχουν (λογικό) τον φόβο, την προσοχή, τη στήριξη και οι αντιδράσεις είναι ανάλογες της συμπεριφοράς του πόσο δυνατός ή ευαίσθητος είσαι για να τις αντιμετωπίσεις. Σίγουρα τα συναισθήματα αγάπης και κατανόησης θα πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα.
    Ναι είναι ωραίο να ζεις υγιής και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή
    Καλό βράδυ Στέλλα μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε πολλά δεν πιστεύω, γρουσουζιές, μάτι κλπ χαζομάρες. Οι αλλαγές στη φύση δεν με τρομάζουν, η κλιματική αλλαγή όμως με φοβίζει πολύ για το μέλλον (μη σου πω και το παρόν). Καθημερινά έχουμε να αντιμετωπίσουμε πράγματα εξαρτάται από το μέγεθος κινδύνου αν θα πάνε καλά ή όχι. Είναι ωραία όταν όλα πηγαίνουν καλά και μετά γελάμε που τα θυμόμαστε.
      Ελπίζω όλοι μας να είμαστε υγιείς αν και δεν ξέρω οι ευχές, σαν ευχές αν πιάνουν :)
      Αν μπεις σε νοσοκομείο είναι και να γελάς και να κλαις. Έλλειψη βασικών μικρών πχ ένα μαχαίρι που δεν έρχεται ποτέ για να φας το μήλο που σου προσφέρουν στο γεύμα. Τσακισμένα σωληνάκια ορού. Λιγοστό προσωπικό, με παρουσία σε πολλά πόστα με αποτέλεσμα μούτρα και συνεχή γκρίνια. Έλλειψη σε σκεπάσματα κλπ κλπ

      Στα επείγοντα, ουρά τεράστια στο ακτινολογικό με τα καημένια
      τα παπούδια να υποφέρουν πραγματικά, άλλος με οξυγόνο, άλλος στο παρά πέντε. Ένα δύωρο μέσα στο νερό για να φτάσεις να κάνεις τη δουλειά σου και να σε πάνε ένα δωμάτιο ας πούμε χωρίς κουρτίνες αλλά εγώ το θεωρώ αξιοπρεπές. Κρεββάτια καθαρά, δυό καρέκλες, 3 μόνο άτομα, ούτε σε 5αστερο.
      Την καλημέρα μου Αννίκα μου
      φιλιά

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!