Sunday, February 11, 2024

αγγελικό πρόσωπο


 

Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να είναι τόσο τέλειος όσο φαίνεται;  Γιατί το ιδανικό δημιουργεί αίσθημα φόβου;   Ένα αγγελικό,  άψογο πρόσωπο,  δημιουργεί χιλιάδες ερωτηματικά!  Είναι μια επικάλυψη;  Είναι μια μάσκα;  Όσο θετικό κι αν είναι το συναίσθημα που μας βγάζει αυτό το άτομο,  τα μάτια μας,  η ψυχή μας,  ίσως χρειάζεται να βλέπουν το ψεγάδι,  το τσαλάκωμα του προσώπου,  μια έστω ελαφριά ρυτίδα ώστε να νιώσουν την σιγουριά,  την ασφάλεια του αληθινού!  Υπάρχει αληθινό που να είναι είναι τόσο τέλειο,  τόσο ιδανικό,  τόσο άψογο;


3 comments:

  1. Η ζωή δυστυχώς, μας έχει κάνει επιφυλακτικούς και καχύποπτους, Στέλλα μου, κι όσο καλοπροαίρετοι και να είμαστε, κάποιες φορές φοβόμαστε δικαιολογημένα. Μπορεί και να ισχύει να υπάρχουν άνθρωποι/άγγελοι, αλλά τους αναζητάμε με το κερί, που λένε.. Καλή εβδομάδα, σε φιλώ! 😘🎁🧡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ψυχοφθόρο αγαπητή μου Πέτρα, δεν μου αρέσει καθόλου, με κάνει να νιώθω ανασφαλής!

      καλή εβδομάδα
      και σε σένα :-)

      Delete
  2. Αυτό είναι ένα δύστροπο ερώτημα, Στέλλα μου. Ο φόβος κατοικοεδρεύει μέσα μας έτσι κι αλλιώς. Στην παρούσα περίπτωση η φαινομενική "τελειότητα", όσο υπάρχει βέβαια αυτή, μπορεί να προκαλέσει, πέρα από δέος και επιφύλαξη.
    Τουλάχιστον να πιστέψουμε ότι υπάρχουν φωτεινοί άνθρωποι, αυτό.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...