Friday, September 20, 2024

εσωστρέφεια


 

Ίσως η εσωστρέφεια είναι ακριβώς αυτό,   η άλλη πλευρά,  η αντανάκλαση,  το καθρέφτισμα που σε βυθίζει μέσα στον ίδιο σου τον εαυτό,  σε ένα βάθος όπου χάνεσαι ή σε κερδίζεις κάθε λεπτό.  Η αναμέτρηση,  η σύγκριση,  το μέγεθος,  ο εγκλωβισμός ή ο απεγκλωβισμός  δεν έχουν να κάνουν με κανέναν άλλο παρά μόνο με σένα.  


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...