Thursday, September 26, 2024

-θα-


 

Οι μήνες για τους οποίους λυπάμαι όταν τελειώνουν είναι ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος.  Ίσως επειδή τυς υπερφορτώνω μα -θα- που στο τέλος τους σπάει σαν σαπουνόφουσκα.  -Θα- πάω διακοπές ή -θα- φροντίσω να γεμίσω τον χειμώνα μου με πράγματα που μου αρέσουν.  Δεν ξέρω πώς όλες οι ευφάνταστες ιδέες τείνουν να χωνεύονται  σε μια καθόλου ευφάνταστη καθημερινότητα.  Πώς να συμβιβαστείς με μια τέτοια αντίθεση;


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...