Saturday, October 05, 2024

ε υ τ υ χ ί α


 

Με τί έχεις να παλέψεις ξέρεις;  Η απάντηση μου  είναι όχι.  Έχεις πιάσει το μεσαίο τραπέζι κάποιου ατμοσφαιρικού καφέ και πίνεις το καφεδάκι σου.  Περνούν οι μέρες.  Άλλοτε γλυκές σαν σοκολάτα κι άλλοτε πικρές σαν το ραδίκι.  Έχει την ομορφιά του όμως όλο αυτό,  το θετικό συναίσθημα διαδέχεται το αρνητικό και τούμπαλιν.  Βάφεις τα νύχια σε έντονο ροζ και είναι φθινόπωρο που τόσο αγαπάς.  Εκτός των άλλων έχεις να συναντήσεις σε λίγο τους πιό αγαπημένους σου ανθρώπους κι αυτό από μόνο του το λες ε υ τ υ χ ί α!

3 comments:

  1. Aν δεν υπήρχαν το πικρό και το γλυκό στην ζωή μας Στέλλα μου θα ήταν ανούσια...όλα χρειάζονται και οι δυσκολίες μας κάνουν να εκτιμήσουμε τα απλά και τα καλά που έχουμε.
    Και ναι ΕΊΝΑΙ ΕΥΤΥΧΊΑ να περιμένουμε αγαπημένους που είναι μακριά.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις να έχεις ένα όμορφο Φθινόπωρο.
    Καλό μήνα! φιλιαααα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι όπως τα λες Σμαραγδάκι μου. Να έχουμε ένα όμορφο και αγαπησιάρικο φθινόπωρο.
      Καλό μήνα
      φιλιά

      Delete
  2. Η ευτυχία είναι μέσα σου, ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες. Μπορεί να είσαι στο αγαπημένο σου καφέ ή να περπατάς ανάμεσα σε κόσμο! Όταν οι σκέψεις σου και τα συναισθήματα είναι ισορροπημένα, τι άλλο εκτός από ευτυχία είναι η εσωτερική ηρεμία που αισθάνεσαι, η οποία μάλιστα ενισχύεται ακόμα περισσότερο από πρόσωπα αγαπημένα!
    Καλή Κυριακή Στέλλα μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete

ε υ τ υ χ ί α

  Με τί έχεις να παλέψεις ξέρεις;  Η απάντηση μου  είναι όχι.  Έχεις πιάσει το μεσαίο τραπέζι κάποιου ατμοσφαιρικού καφέ και πίνεις το καφεδ...