Wednesday, February 18, 2026

ευχέρεια


 

Τέχνη είναι η ευχέρεια του..  εδώ θα βάλω ένα βάζο,  κι εκεί θα βάλω ένα πουλί,  θα διακοσμήσω με ασπρόμαυρα πλακάκια το πάτωμα κι ένα μπορντώ,  η κουρτίνα θα είναι αέρινη,  στο κηροπήγιο κεριά,  στη ραπτομηχανή,  βελόνα,  κορδέλα κι ένα ύφασμα,  στον πίνακα ένα παράθυρο να κοιτάζει εξοχή και στην καρέκλα ένα μαξιλάρι αναπαυτικό για να καθήσει ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος στη γη! 

 

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...