Friday, April 10, 2026

πασχαλιές και κρίνα


 

Όταν βλέπω μαζί,  τον γιό μου,  τη νύφη μου και τον εγγονό μου,  λέω πως αν όχι οτιδήποτε άλλο,  αυτό ήταν που άξιζε που βρεθήκαμε,  ενώσαμε,  αγαπήσαμε,  θυσιάσαμε,  συμβιβαστήκαμε,  υπομείναμε ο ένας τον άλλον.  

Πέρασαν 46 χρόνια από εκείνη τη μέρα που εγώ τουλάχιστον χαιρόμουν σαν παιδί με ένα ουράνιο τόξο  απλωμένο μπροστά μας.  

Την ζωή δεν την πάμε,  μας πάει.

Σήμερα Μ. Παρασκευή,  μια μέρα με πολύ θλίψη.   Στους κήπους μοσχομυρίζουν οι πασχαλιές και τα κρίνα.  Σιωπή.  Ό,τι σκοτεινό σκεφτόμαστε το κρατάμε μέσα μας να δουλευτεί και να γίνει αύριο Ανάσταση.  

2 comments:

  1. Να τους χαίρεσαι τους αγαπημένους σου Στέλλα μου! Είναι όμορφο να είμαστε ευγνώμονες γι αυτούς που μπήκαν στη ζωή μας. Πόσο μάλλον όταν πορευόμαστε με αγάπη.
    Να είστε καλά! Καλή Ανάσταση! Να περάσετε όμορφα!

    ReplyDelete
  2. Η Μεγάλη Παρασκευή έχει ήδη γίνει παρελθόν. Το φως της Ανάστασης να γεμίζει τις καρδιές του κόσμου!
    Να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
    Στέλλα μου να περνάς όμορφα καλή μου! φιλιααα!🤗🌼

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...