Monday, June 08, 2026

αν ήμουν ζωγράφος


 

Κάποιες φορές,  σε ένα κομμάτι λευκό,  απορροφητικό χαρτί,  πιέζω με δύναμη ένα κομμάτι κιμωλία σε απόλυτο, κόκκινο βαθύ.  Μ'  αυτό τον τρόπο,  ανθίζει η ζωή μου λουλούδια.   

2 comments:

  1. Καμμιά φορά η ομορφιά κρύβεται σ' ένα απλό χαρτί όπου έχεις αφήσει το αποτύπωμά σου. Μπορεί να είναι μια κόκκινη καρδιά, μπορεί ένα λουλούδι! Φιλιά Στέλλα μου! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης μπορεί να είναι η μοναδική ομορφιά αυτό το αποτύπωμα στο χαρτί. Τις γκρίζες μέρες εννοώ..
      Φιλιά!!!

      Delete

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...