Sunday, July 10, 2011

παιχνίδι





Όλα ένα απλό παιχνίδι είναι!

Άλλος φοβάται να παίξει,  άλλος δεν ξέρει να χάνει,  άλλος παλεύει να βγει νικητής..



Κι άλλος αρκείται στο να ρίχνει την μπίλια,  κι όπως κάτσει..



6 comments:

  1. ...κι άλλος κάνει μουζουκιές...:)

    ReplyDelete
  2. υπάρχει και κάποιος που την νίκη του, δεν ξέρει να διαχειριστεί...

    ReplyDelete
  3. @ ψυχη μου

    αυτος ρισκαρει :)

    ReplyDelete
  4. @ λυχνε

    απο τους χειροτερους παικτες..

    ReplyDelete
  5. Χειρότερος πάντως είναι αυτός που θέλει να κερδίζει συνέχεια!

    ReplyDelete
  6. @ τελευταιε

    και για τον εαυτο του και για τους αλλους :):)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...