Monday, April 01, 2013

χρόνος συνάντησης





Nα μετρούσαν λέει τα ρολόγια ολοκληρωμένες στιγμές αντί για ώρες..
Κάθε αλλαγή κουβέντας και λεπτό..

Σ' έναν άλλο τόπο ίσως..

4 comments:

  1. Yπέροχο και υπέροχη φωτογραφία!!!

    ReplyDelete
  2. @ paliokoritso

    θα μπορουσε να ειναι μια ευχη !!!

    καλησπερα :)

    ReplyDelete
  3. κι εμείς; ... θα μεγαλώναμε άραγε; ... ή θα μέναμε για πάντα σε μια αιώνια στιγμή;
    υπέροχη σκέψη και εξαιρετική φωτογραφία :)
    καλό βράδυ ...

    ReplyDelete
  4. Θα ήταν άραγε καλά;
    Και αν οι κουβέντες έσκιζαν τις σάρκες; Ατελείωτος θα φαινόταν τότε ο χρόνος!!!!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...