Monday, April 29, 2013

πουφφφφφ





*


Kαι ξαφνικά..  ακούς ένα πουφφφφφ..  και σκάει το μπαλόνι..


Να έτσι!


*

4 comments:

  1. Να έτσι...τόσο απλά ...τη λάτρεψα τη δημοσίευσή σου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. αριστεα μου σε νιωθω :):)

    φιλια
    καλο βραδυ

    ReplyDelete
  3. Σκάει ή ξεφουσκώνει? Γιατί στη δεύτερη περίπτωση και συντρίμια δεν μαζεύεις και μπορείς να το ξαναφουσκώσεις άμεσα...Στην πρώτη, απλά αγοράζεις καινούριο...

    ReplyDelete
  4. @ κοβω βολτες

    ααα δε ξερω τι να διαλεξω.. θα δειξει :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...