Sunday, August 04, 2013

ερωτηματικά





καμμιά φορά αναρωτιέμαι ποιός να 'ναι ο λόγος που βάζουμε τον εαυτό μας σε τόσες δοκιμασίες;



*

1 comment:

  1. Αυτό το αναρωτιέμαι κι εγώ πολλές φορές (αλλά μετά "παθαίνω" πολύ ματαιότητα...) Καλό σου απόγευμα κι όποτε θες έλα καμιά επίσκεψη. Πολύ θα χαρώ να τα πούμε!
    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...