Saturday, October 26, 2013

ανεμοστρόβιλοι





Κάποιος τις νύχτες τακτοποιεί τις λέξεις μου και φτιάχνει κεντήματα..  τις μέρες φυσάει ψαλίδια.. τόσο όσο να μη θυμάμαι τίποτα !


5 comments:

  1. Γνωστά συμπτώματα που, τι σύμπτωση... βασανίζουν κι εμένα...

    Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα τι ωραια που στρωνονται οι λεξεις καποια βραδια, κυριως πριν τον υπνο.. και μετα; με το πρωτο φως του ηλιου χανονται στο πουθενα..

      καλημερα μυθημναιε.. χρονια πολλα αν γιορταζες εχθες :)

      Delete
    2. Όχι δεν γιόρταζα, όπου να 'ναι κοντεύει η δική μου γιορτή: 8 Νοεμβρίου! Με τους Μυτιληνιούς Στρατήδες!

      Να 'σαι καλά! Α, και να το θυμηθείς...

      Delete
  2. Και ράβε, ξήλωνε που τραγουδά και ο αγαπημένος Ξυλούρης ε? Μια αέναη 'πλέξη'...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ραβε απο βραδυ και ξηλωνε τα πρωινα ναι ναι.. οπως τα λες.. καλημερες κ χρονια πολλα !

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...