Είναι σα να περπατάς στο μονοπάτι, να είναι τα δέντρα αριστερά και δεξιά και κάπου ανάμεσα στους βράχους μια δίοδος που όταν την περνάς να βρίσκεσαι σε έναν κόσμο όχι άλλο, απλά λίγο διαφορετικό.. κι εσύ τώρα πια από τόσο δα πολύ μικρή, να είσαι τόση ώστε όλα να μοιάζουν όχι μηδαμινά, απλά μικρά.. πολύ πολύ μικρότερα από όσο τα έζησες ή τα φαντάστηκες ποτέ..
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Friday, October 25, 2013
δίοδος
Είναι σα να περπατάς στο μονοπάτι, να είναι τα δέντρα αριστερά και δεξιά και κάπου ανάμεσα στους βράχους μια δίοδος που όταν την περνάς να βρίσκεσαι σε έναν κόσμο όχι άλλο, απλά λίγο διαφορετικό.. κι εσύ τώρα πια από τόσο δα πολύ μικρή, να είσαι τόση ώστε όλα να μοιάζουν όχι μηδαμινά, απλά μικρά.. πολύ πολύ μικρότερα από όσο τα έζησες ή τα φαντάστηκες ποτέ..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

No comments:
Post a Comment