Tuesday, October 22, 2013

του Πουθενά και του Ποτέ





Α-νακαλύπτεις (με κεφαλαίο,  μεγάλο και καλλιγραφικό Α),  εκείνο το κομβικό σημείο όπου ΥπήρχεΟΔρόμοςΠουΔενΣεΠήγαινεΠαρακάτω,  εκεί που έσκαβες κι έσκαβες για μήνες που μετά έγιναν χρόνια και τώρα πια δεκαετίες και λούφαξες στην Τρύπα του Πουθενά και του Ποτέ.

Κα από εκεί και ύστερα τα όποια ακολούθησαν..  δεν ήταν παρά αφορμές για παραποιημένες φόρμες.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...