Tuesday, January 07, 2014

όλα θα πάνε καλά;





Και αφού χριστούγεννα δεν είδες
μπορείς να πεις τώρα ανάσταση;


Κι αν ναι θα αποδειχθεί στο χρόνο;

No comments:

Post a Comment

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...