Monday, February 09, 2015

μέλισσες





Σχεδόν πάντα γνωρίζουμε την λύση του προβλήματος πριν καν αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε το πρόβλημα,  το πως γυρνάμε για πολύ καιρό γύρω από αυτήν σαν τη μέλισσα γύρω από το λουλούδι δεν καταλαβαίνω.  Αν δεν ήταν ο χρόνος που περνά και φεύγει..  ή μήπως δεν είναι αυτό που έχει σημασία;



ο πανέμορφος πίνακας του ζωγράφου
Henri Lebasque (1865-1937), Jeune femme assise avec hortensias, 1920

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...