Monday, May 18, 2015

Μάης / Ιούνης





Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά κάποιοι είναι τύποι πρωινοί,  άλλοι μεσημεριανοί κι άλλοι νιώθουν ο εαυτός τους στα μαύρα μεσάνυχτα.
Εγώ είμαι του Μάη και του Ιούνη.
Αυτούς τους μήνες μπορείς να με αλείψεις στη φέτα σου
να με ραντίσεις στη σαλάτα σου
μπορείς να με κάνεις χαλί να με πατάς,  εγώ θα είμαι ολόκληρη εγώ..  δε χαλιέμαι βρε παιδί μου,  καταλαβαίνεις;
Και κάπου εκεί προς το κορύφωμα της μέρας,  όπου ο ήλιος βρίσκεται ακόμη ψηλά στον ουρανό κι ένα ώριμης άνοιξης αεράκι γλυκοφιλάει το τζάμι του παραθύρου μου, αν με βρεις με δέκα χέρια κι άλλα δέκα μάτια και άλλες είκοσι ψυχοκαρδιές μη τρομάξεις..  πάλι θα είμαι εγώ !

4 comments:

  1. Υπέροχο, όταν είσαι έτσι σε χαίρομαι.

    Καλό σου βράδυ φεγγαρένια

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα επρεπε ολοι οι μηνες να εχουν τη φωτεινοτητα της ανοιξης και του καλοκαιριου καναρινενια μου
      καλη σου μερα
      :)

      Delete
  2. Η ψυχολογική μας συγγένεια, Στέλλα, είναι εμφανής. Μήνες αγαπημένοι!

    Καλημέρα με αύρα ανοιξιάτικη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αληθεια Στρατο;
      μα δεν ειναι εμφανεις οι λογοι; ε; δεν ειναι;

      καλημερα σου
      :)

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...