Monday, September 07, 2015

'''βουτιά''







Αυτό το καλοκαίρι ένοιωσα αυτό που η Α.  ονόμαζε ''βουτιά''.
Ολοκληρωτικά  όμως!

5 comments:

  1. υποθετω τη φωτογραφια γιατι αμφιβαλλω αν καταλαβες το λακωνικο μου κειμενο - ή μηπως το καταλαβες; καλησπερα mandy

    ReplyDelete
  2. Ευλογία και κάθαρση η Αληθινή εσωτερική βουτιά... πολύ χαίρομαι αν η βουτιά σου, είχε αυτή την ομορφιά! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειχε ψυχη, ολοκληρωτικα!

      Delete
    2. και ειχε και χρονο - ενεστωτα !

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...