Saturday, October 10, 2015

αισιοδοξία





λες και άμα λες σε κάποιον χ ρ ό ν ι α  π ο λ λ ά και Χ Ρ Ο Ν Ι Α  Π Ο Λ Λ Α και χρόνια πολλάααα σε επανάληψη και με όλη σου τη δύναμη,  το φυσάς στα μούτρα του,  φυτεύεις χρόνο στην ψυχή του.

4 comments:

  1. Αντί να επαναλαμβάνουμε το «Χρόνια Πολλά», όπως λες Στέλλα, ευχόμασταν Χρόνια Καλά (τα «πολλά», πλέον, είναι άχρηστα) θα τα γλύκαινε και η άχνη, όσο να ‘ναι… Θα 'ταν καλύτερα!

    Γιορτάζει κάποιος;…

    ReplyDelete
    Replies
    1. τα γενεθλια του μπαμπα μου, χθες :)

      Delete
  2. τι;;;
    Δεν ισχυει;;; :) :)

    Να τον χαιρεσαι!! Ζωη ομορφη να εχει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ ευχαριστω Κατερινακι !

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...