Tuesday, October 06, 2015

6.30 / Οκτώβρης / 2





Εν τω μεταξύ θέλεις να ξεσκίσεις εμπόδια και να αυξήσεις πιθανότητες..
-
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το χάσμα μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών γιατρών..  εγώ θα προτιμούσα να το κάψω το πτυχίο μου..
-
Μέσα σε όλα να προλάβουμε να θυμηθούμε να κρατήσουμε ένα σαββατοκύριακο για μας τους δυό!



1 comment:

  1. Εγώ θα προτιμούσα να κάψω πολλά περισσότερα από ένα πτυχίο. Γεία σου φεγγάρι μου :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...