Friday, October 23, 2015

προσωπικά





Εν τω μεταξύ,  ο καιρός άλλαξε μέσα κι έξω,  έξω βροχή,  μέσα καλοριφέρ.
Είναι ακόμη Οκτώβρης,  αλλά την Κυριακή τα ρολόγια θα τα ρυθμίσουμε μια ώρα μπροστά. Μικρότερη η μέρα,  λιγότερο το φως,  περισσότερο το σκοτάδι.
Ωστόσο,  κάπου εκεί μακριά,  αχνοφαίνονται τα χριστούγεννα!

Με τη νέα χρονιά,  φοβάμαι ότι πολύ λίγα πράγματα θα μείνουν ίδια και μακάρι να βγω ψεύτρα.
Ας ελπίσουμε στη δύναμη που κρύβουμε όλοι μέσα μας.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...