Monday, May 14, 2018

ούτε ''εδώ'', ούτε ''εκεί''





Τουλάχιστον στις αρχές,  το ''εκεί''  διέλυε κάπως την στενοχώρια του ''εδώ''.
Τώρα,  η διευκόλυνση αυτή δεν υφίσταται.
Το ''εδώ''  μοιάζει τόσο όμοιο και σχεδόν τόσο κενό όσο και το ''εκεί''.  Και το ''εκεί''  δεν διατηρεί το ίδιο βάθος,  ούτε χρησιμεύει σαν εξισορροπιστής των συναισθημάτων.
Είναι δύσκολο το να μην μπορείς με κανένα τρόπο να ησυχάσεις!

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...