Friday, December 28, 2018

ανταλλαγές





Αυτές οι μέρες,  λόγω αργιών και αδειών,  είναι μέρες κυρίως τυχαίων συναντήσεων,  στις διαβάσεις,  στους δρόμους,  στην βόλτα στην παραλία,  έξω από τις βιτρίνες των μαγαζιών,  παντού.
Ανταλλάσουμε τα χρόνια πολλά,  βιαστικά μα χαμογελαστά.
Σκέφτομαι,  πως είναι τόσο ωραία που η πόλη μου είναι τόσο κομψά περιορισμένη σε μήκος και σε πλάτος!
Έτσι,  καθώς εμφανίζονται μπροστά μου,  μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω έναν απολογισμό των ανθρώπων αυτών,  που τόσο εύκολα υπήρξαν φίλοι μου κι ακόμη πιο
εύκολα πέρασαν στην όχθη των περαστικών ανθρώπων από την ζωή μου.
Δεν είναι κακό αυτό,
δεν είναι καθόλου κακό!


~smooth christmas jazz~


9 comments:

  1. Όχι, δεν είναι καθόλου κακό!
    Φυσικά το καλύτερο είναι ο σύνδεσμος που παραθέτεις!
    Θα το βάλω τώρα που θα πάω στη δουλειά.
    Ιιιιιιιι κι έχω αργήσει!
    Πάλι μία η ώρα με βλέπω να τελειώνω!
    Τρέχω!
    Φιλί...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τελικά έχω την περιέργεια να μάθω, πρόλαβες;
      Και τί περίεργη δουλειά είναι αυτή που τελειώνει στη μία.
      Και;
      Τη μουσική την άκουσες;
      Σου άρεσε;

      Delete
    2. Πρόλαβα, πρόλαβα!
      Ε αρτίστα είμαι, παραστάσεις δίνω, τελειώνω αργά!
      Καλά, σε πειράζω!
      Δουλεύω σε μία τοπική καθημερινή εφημερίδα.
      Όοοοοχι, δεν είμαι δημοσιογράφος, επιμέλεια κειμένου κάνω και κάποιες πληκτρολογήσεις χειρογράφων του εκδότη.
      Ωραία είναι, ήσυχα, τετράωρη εργασία και με ένσημα! Και με βολεύει και η ώρα!
      Τη μουσική την άκουσα.
      Πολύ καλή συλλογή.
      Μου αρέσει γενικά η τζαζ, αλλά η αγαπημένη μου δεκαετία είναι 1935 με 1945!
      Καληνύχτα Φις Άι ή μάλλον τέτοια ώρα, καλημέρα!

      Delete
  2. Τίποτα από αυτό δεν είναι κακό καλή μου φίλη.
    Είναι εμπειρίες ζωής, είναι γνωριμίες. Είναι πλούτος ζωής και στιγμές. Και να τις απολαμβάνεις όσο μπορείς καλύτερα. Καλό σου ξημέρωμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι αυτό που λες Γιάννη μου.
      Και είναι και που τους κρατάμε μέσα μας κάποιους ανθρώπους, ή έστω την αύρα τους.

      Καλό βράδυ!

      Delete
  3. Βλέπεις, φεγγαροαγκαλιασμένη; Ενώ εμείς κάναμε λάθος στην αγορά, την πήραμε την πόλη μας XXXL και τώρα μας πέφτει μεγάλη και για να δεις γνωστό έξω από τις χριστουγεννιάτικες βιτρίνες παραγγέλνεις έρευνα στη Νικολούλη! Έχει κάτι το ανθρώπινο όλο αυτό, της πόλης σου, κι ας γκρινιάζετε (γιατί σίγουρα θα γκρινιάζετε..) για άλλες ελλείψεις και . κακοτοπιές.

    Καλές συναντήσεις, λοιπόν, καλούς απολογισμούς και ακόμα καλύτερα όλα μες στο 2019 που μας χτυπάει την πόρτα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διονύση, τούτο το ''φεγγαραγκαλιασμένη'' με γύρισε πίσω περίπου 12 χρόνια :)))
      Τώρα πώς το ανακάλυψες και πού πήγε το φυσάει ένας θεός ξέρει!
      Γέλασα μ αυτό το xxxl σήμερα μιλούσα με τη μαμά μου που στα 80 της μου έχει γίνει Αθηναία
      για τις συναντήσεις και μου λέει αχ εμείς εδώ πού να δούμε άνθρωπο να χαιρετήσουμε, οπότε έχεις τα δίκια σου. Εε ναι, δεν μπορώ να φανταστώ τη δική σας ζωή, αλλά η δική μας ευτυχώς είναι ανθρώπινη. Και συναντήσεις έχουμε και καμμιά φορά κάνουμε και πηγαδάκια που έχουν κρατήσει και μια ώρα.
      Ελλείψεις έχουμε μπόλικες γιατί μάλλον έτσι όπως είμαστε smart, δεν μας πολυσκέφτονται όταν μοιράζουν την πίτα. Χα χα και όσο για την γκρίνια ναι είμαστε ξακουστοί αλλά δικαίως πιστεύω :)))

      2019 Διονύση!!!
      Το φαντάζεσαι;
      Σαν χθες ήταν που γιορτάζαμε το 2000.

      Πώς κυλάει έτσι γρήγορα ο χρόνος!!!

      Delete
  4. Είναι ωραίο να συναντάς στις βόλτες σου παλιούς γνώριμους και να ανταλλάσσεις λίγες κουβέντες! Όχι μόνο ωραίο μα και γλυκό!
    Είσαι τυχερή φις άι :)
    Eύχομαι να διατηρήσεις μέσα στο χρόνο αυτό το προνόμιο που μόνο οι μικρές κοινωνίες διαθέτουν. Καλή χρονιά με όλα τα καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλή πρωτοχρονιά Μαρία!
      Είναι ωραίο, μέσα στα άλλα επίσης πολύ ωραία της ζωής.
      Μια όμορφη χρονιά να έχουμε..
      Όπως την επιθυμεί ο καθένας μας, με υγεία κυρίως γιατί χωρίς αυτήν τίποτα δε γίνεται.

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...