Monday, August 19, 2019

γευστική απόλαυση





Η αλήθεια είναι πως είναι αδύνατον να βγάλω μια ''καλή''  φωτογραφία το γλυκό που έφτιαξα,  ή έστω ένα κομμάτι του λόγω του ότι δεν προλαβαίνω να σκεφτώ,  προτιμώ να το τρώω!
Απίστευτα γλυκατζού,  αν και το εν λόγω γλυκό μου το ζήτησαν οπότε είχα και άλλοθι,  ό,τι απολαμβάνω πιο πολύ είναι να έχω στο τραπέζι μου όλα τα σχετικά υλικά,  αλεύρι, αυγά,  ζάχαρη κλπ την μεγάλη γυάλινη κούπα και το αγαπημένο μου μίξερ χειρός.
Απολαμβάνω ακόμη και το να ψάχνω για καινούργια συνταγή,  ή να ξεφυλλίζω το παλιό μου τετράδιο με τις παλιές,  δοκιμασμένες μου συνταγές.
Το γλυκό της φωτογραφίας το έφτιαξα για πρώτη φορά και παρ' όλο που είχα κάποιες επιφυλάξεις με αποζημίωσε.
Γεμίζει το στόμα με τη γλύκα της σοκολάτας,  της σαντιγής,  του κακάο και του σιροπιού.
Μαμαδίστικο όσο δεν παίρνει.
Το αντιγράφω κατ ευθείαν στο τετράδιο των κλασσικών οικογενειακών μου συνταγών,  ενθουσιασμένη!

Εσείς ποιό γλυκό,  καινούργιο ή παλιό αγαπάτε;

13 comments:

  1. Μας κολάζεις να το ξέρεις!
    Το πιο γλυκό κομμάτι της καθημερινότητας. Μπορείς να φανταστείς τη ζωή χωρίς σοκολάτα;
    Λένε πως οι εννιά στους δέκα τρελαίνονται για σοκολάτα, ο δέκατος απλά λέει ψέματα!
    Υπέροχο φαίνεται!
    Άντε καλοφάγωτο!
    Μια γλυκιά μέρα σαν το γλυκό σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα, είμαι από αυτούς που δεν μου πολυαρέσει η σοκολάτα σκέτη, παρ όλα αυτα την τρώω χωρίς πολλές κουβέντες, αλλά τρελαίνομαι για σοκολάτα με κάτι άλλο, πχ φουντούκια, ρυζογκοφρέτες, και βέβαια για ΟΟΟλα τα σοκολατένια γλυκίσματα.

      πολύ γλυκά φιλιά, ζάχαρη
      να είσαι καλά κορίτσι μου

      Delete
  2. Ωχ Παναγία μου τι είναι αυτό τώρα;
    Είμαι ήδη εκεί με το όρθιο κουταλάκι μου στο χέρι. Περιμένω να με σερβίρεις και αργείς..Γιατί αργείς;
    Δεν μπορώ να αντισταθώ σε τέτοιες εικόνες και πολύ περισσότερο σε τέτοιες προοπτικές :) Μου αρέσει αυτό ακριβώς που βλέπω. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
    Καλοφάγωτο εσύ.
    Φάτε μάτια ψάρια εμείς.
    Αχ βρε ψαροματάκι τι μου κάνεις μεσημεριάτικα....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ Παναγία τί ήταν αυτό που φάγαμε!!!
      Δυό κομματάκια έμειναν Μαρία μου προλαβαίνεις.
      Εξαιρετικό γλύκισμα, επιπέδου τούρτας.
      Έχεις δίκιο αυτό που βλέπεις είναι όλα τα λεφτά αν και απωθημένο το έχω να φτιάξω μια φωτογραφία με ένα ωραίο σκηνικό αλλά δεν προλαβαίνω ποτέ ;)))

      Τί να σε πω από εδώ και πέρα μια φορά το μήνα όλο γιορτές έχουμε στην οικογένεια, επιφυλάσσομαι για τα μετέπειτα

      φιλιά Μαρία μου, γλυκό μου πλάσμα
      καλημέρα

      Delete
  3. Πώπω φαίνεται θεϊκό!
    Κι εγώ είμαι γλυκατζού κι ανάλογα με την εποχή έχω άλλες προτιμήσεις.
    Ένα κομμάτι θα το πάρω ευχαρίστως
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. πιό θεικό δε γίνεται Ρένα μου απολαμβάνω το τελευταίο κομμάτι και κλείνω ραντεβού σε διατροφολόγο :-)))
      θα σου πρόσφερα ευχαρίστως.
      Μαζί με καφεδάκια και κέντημα :)

      φιλάκια γλυκά, σοκολατένια

      Delete
    2. Δέχομαι την προσφορά σου.
      Μη τάξεις σε Άγιο και σε μένα😂😂😂😂😂

      Delete
  4. Αμαν βρε Στέλλα! επίτηδες το κάνεις έτσι; Ξέρεις την αδυναμία μου έως και λαιμαργία μου με τα γλυκά και εκεί εσύ, πρόκληση! Α παπαπαπαπα.
    Καλοφάγωτο κορίτσι μου και στείλε και από εδώ το κάτι τις σου.
    Φιλιά λέμε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα μόλις τώρα χόρευα ζειμπέκικο στο μπλογκ σου Γιάννη μου.
      Αχαχα επίτηδες ναι.
      Την ίδια άτιμη αδυναμία έχουμε, αναφαίρετο δικαίωμα, αυτό δεν αλλάζει ναι;

      καλοχωνεμένο να λέμε, γιατί πάει μας σώθηκε αλλά άμα θέλεις σου φτιάχνω ένα ολόκληρο ταψί.
      Ήταν το κάτι άλλο!!!

      Σε φιλώ
      καλό απόγευμα

      Delete
    2. Τι έγινε καλέ, εκεί που έγραφα και αράδιαζα τα αγαπημένα μου γλυκά, τσουπ χάθηκε το σχόλιο!
      Έγραφα λοιπόν Στέλλα μου, πως η φωτό σου, είναι νοστιμότατη, γλυκύτατη, αξιοζήλευτη και πολύ λαχταριστή!
      Τα τελευταία χρόνια σταμάτησα να φτιάχνω γλυκά γιατί ο σύζυγος είναι διαβητικός αλλά ως μεγάλη γλυκατζού, με την πρώτη ευκαιρία τρώω πολλά γλυκά!
      Τα αγαπημένα μου, μαρέγκα με φράουλες ή κάστανα και με πολύ πολύ σαντιγί, ακολουθούν προφιτερόλ, μους σοκολάτας και όλα τα κρεμώδη!
      Να είσαι πάντα καλά και να φτιάχνεις λαχταριστά ποστ και πολλά γλυκά!
      ΑΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά! :)))

      Delete
    3. Αχα Στεφανία, να δεις τί παθαίνω εγώ όταν γράφω γράφω και χάνω το σχόλιο λόγω κακής σύνδεσης.
      Μα τί γλυκό πλάσμα είσαι εσύ, και τί καλούδια μου αράδιασες, μου άνοιξες την όρεξη για προφιτερόλ, έχουμε ένα ζαχαροπλαστείο στο κέντρο που φτιάχνει τα σουδακια με παγωτό μέσα κι από πάνω διαλέγεις ότι σοκολάτα θέλεις.
      Πωωω και κάστανα γλυκό..
      Εγώ που τα φτιάχνω ακόμη, έχω στανταράκια μια μπλακ φορεστ και μια πολυ ιδιαίτερη με φράουλες.
      Αχχχ!!!
      Από εδώ και πέρα μια φορά το μήνα όλο και κάποιος από μας γιορτάζει, οπότε καταλαβαίνεις τί έχει να γίνει.

      Σε φιλώ κι εγώ με φιλιά σοκολατένια
      :-)))

      Delete
  5. πω πω και πειναω
    αγαπω ολα τα γλυκα
    φαινεται αλλωστε
    χαχαχα

    φιλια πολλα

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...