Sunday, December 08, 2019

μαμά




Την συναντώ στην εξώπορτα ντυμένη κομπλέ.  Με το μαντώ της,  τον μαύρο γούνινο γιακά της,  την εντυπωσιακή τσάντα της.  Παπουτσάκι καλογυαλισμένο με ολίγον από τακουνάκι.
-Πού πας μάνα;
-Στην εκκλησία!
-Καλά έτσι θα πας στην εκκλησία;  χαμογελάω.
-Δλδ πώς;  έτσι να πάω;  και δείχνει εμένα (πώς μου φάνηκε απαξιωτικά),  που είμαι με τις πυτζάμες και την μάλλινη ζακέτα.  Που και να ντυθώ πάλι σα να φοράω τις πυτζάμες μου είμαι.  Που όσο κι αν το πάλεψα,  δεν με θέλει η υπερπαραγωγή.
-Έκλεισα εισιτήρια.
-Πού θα πας;
-Ε στην Αθήνα!  όχι τώρα,  μετά τις γιορτές (βλέπει την λύπη στο πρόσωπο μου).
Σιγά σιγά μου σκάει ολόκληρη την αλήθεια.
-Χριστούγεννα εδώ,  πρωτοχρονιά εκεί δεν είπαμε;
Είπαμε;  για να το λέει θα το είπαμε!


7 comments:

  1. Ε ας πάει και η μαμά όπου θέλει...να περάσει καλά! Και εσύ χαρούμενη θα είσαι που θα περνάει καλά, ναι;
    Καλή εβδομάδα Στέλλα μου

    ReplyDelete
  2. Αννα Φλο μου, η μαμά πάντα περνάει καλά, υδροχόος στο ζώδιο, τί περιμένεις. Κύριοι του εαυτού τους και καλά κάνουν!
    Χαρούμενη θα είμαι θέλω δε θέλω, αλλά να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει καθόλου το διαμέρισμα της σκοτεινό και παγωμένο.
    Άσε που έχω συνηθίσει να μου φτιάχνει το πρωινό μου καφεδάκι, αυτό που το πας;
    Πάσχα θα επιστρέψει να μου το θυμηθείς :)

    καλή εβδομάδα Άννα μου και χρόνια σου πολλά για την αυριανή σου γιορτή.

    ReplyDelete
  3. Η μανούλα έχει ξέχωρη θέση στη ζωή μας. Κατανοώ την έγνοια σου, την ανησυχία σου πολύ έντονα Στέλλα μου. Και σε τιμάνε αυτές οι σκέψεις. Στις μέρες αυτές τους έχουμε και εμείς ανάγκη.
    Κάτι θα κάνει όμως για να δούμε.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
  4. Ασ'την να πάει τη μανούλα, Φεγγαρένια. Εσύ την έχεις πιο πολύ καιρό κοντά σου. Κι άλλωστε όταν απομακρύνονται για κάποιο διάστημα οι αγαπημένοι μας, νιώθουμε πιο έντονα την αξία τους στη ζωή μας.

    ReplyDelete
  5. Είναι αλήθεια αυτό melian.
    Τελευταία μόνο, από το 2016, κάθεται ακόμη και 3 μήνες στην αδερφή μου. Παλιότερα, όταν ζούσε ο πατέρας μου δεν ξεπερνούσε την βδομάδα.
    Αλλάζουν οι καταστάσεις κι αυτό είναι οδυνηρό.
    Και το ότι γνωρίζουμε πια πόσο θα αλλάξουν ακόμη.
    Ίσως και αυτός να είναι ο βασικός λόγος που λυπάμαι όταν φεύγει.

    Στην ηλικία που είναι τώρα, είναι αλήθεια πως είναι πιο ''μανούλα'' από ποτέ, κι εγώ στην κατάλληλη ηλικία να το αξιολογήσω και να το εκτιμήσω αυτό το πανάκριβο δώρο!

    ReplyDelete
  6. Οι μανουλες αυτα κανουμε χα..χα παμε οπου θελουμε οταν εχουμε την επιλογη..και πιστεψε με ειναι πολύ καλυτερα η εναλαγη.. αυτη.. την κρατα σε εργρήγορση.. να ειναι παντα καλα η μανουλα και εσεις τα κοριτσια της Στελλα μου να την χαιρεστε μια η μαι μια η αλλη..τυχερη η μανουλα..να μου την φιλησεις..❤

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...