Thursday, March 05, 2020

γενέθλια





Και δεν φοβάσαι μήπως κάποιος εκμεταλευτεί την επιθυμία σου για ''αγκαλιά'';  με είχε ρωτήσει μια φίλη.
''Όχι''  της απάντησα τότε,  ειλικρινά κι αθώα,  άλλωστε η ''αθωότητα''  πάντα με διέκρινε.
Ήταν το χαρακτηριστικό που ήθελα να ξεκολλήσω αν είχα τη δυνατότητα από πάνω μου μα εκείνο σαν δεύτερο δέρμα μου επέμενε.

Πολλά χρόνια μετά,  μια Παρασκευή στις 6 του Μάρτη του 2020,  είχα γενέθλια,  και σκεφτόμουν πως το μόνο καθαρά δικό μου χαρακτηριστικό ήταν/είναι ακόμη αυτή η ''αθωότητα''.  Ακόμη και στις πιο πονηρές καταστάσεις.  Και την αγαπώ.  Όπως αγαπώ κι εμένα.  Και όλα αυτά τα 59 μου χρόνια που τόσο υπέροχα πέρασαν.  Κι όλα όσα έρθουν,  αν έρθουν κι όπως έρθουν!

22 comments:

  1. Χρόνια πολλά!!! Με υγεία!!! Πιστεύω το καλύτερο δώρο είναι μια αγκαλιά από τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.
    https://www.youtube.com/watch?v=KuPaCQJzevY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μάριε. Το καλύτερο δώρο είναι η ίδια η ζωή κι αυτή όχι μόνη της, αλλά με όσους αγαπώ και μ'αγαπούν. ΤΌ ΔΏΡΟ!

      Τώρα θα ''ανοίξω'' να ακούσω το τραγούδι σου.

      την καλημέρα μου και τα φιλιά μου

      Delete
    2. Καλημέρα.Το τραγουδάκι ήταν για χρόνια πολλά.Ενα πολύ αγαπημένο μου και για την ερμηνεία αλλά και για τους στίχους είναι αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=n6vlSgaKeG8
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

      Delete
    3. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!
      για όλη την παρουσία σου εδώ (κι ας έχω ένα σωρό άλλα άσχετα ανώνυμα σχόλιο που αναγκάζομαι να τα σβήνω (spam).
      για τις μουσικές σου ιδιαιτέρως..

      Delete
  2. Να είσαι πάντα καλά, Στέλλα, με την αγάπη και με αυτή την αθωότητα να συνεχίζεις και να πορεύεσαι!
    Άλλωστε η ζωή μας προχωράει και πέρα από εκεί που υπολογίζουμε. Αυτή δεν είναι και η ομορφιά της;

    Χρόνια πολλά και καλά, λοιπόν, να έχεις την υγειά σου, να γράφεις, να σε διαβάζουμε και να σ’ αγαπάμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ Στράτο μου για όλες αυτές τις όμορφες ευχές σου.
      Ας μεγαλώνουμε κι ας είναι με υγεία!
      Κι ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε

      σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου υπέροχε φίλε μου

      Delete
  3. Πολύχρονη! Με μια αγκαλιά γεμάτη αγάπη να είναι η ζωή σου και ειδικά μια αγκαλιά από την ίδια τη ζωή!
    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ Άννα Φλο μου!
      Από τις πιο όμορφες ευχές, εννοείται πως την κρατάω σφιχτά.

      καλημέρα
      σ' ευχαριστώ κορίτσι μου

      Delete
  4. Έτη Πολλά, Καλά, Φωτεινά κι Απίθανα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φωτεινά και ανοιξιάτικα!
      Δεν ξέρω πως θα ήμουν αν είχα γεννηθεί στο καταχείμωνο, σίγουρα ένας άλλος άνθρωπος :)

      Σ' ευχαριστώ για όλες τις ευχές σου Ολίγιστε!
      καλημέρα :)

      Delete
  5. Μεγαλώνω θα πει μετρώ τις εμπειρίες, τη γνώση, τις χαρές και τις λύπες, τα λάθη, την γεμάτη νόημα ζωή, την συνειδητότητα, που δεν αναμετράται απλά με ένα νούμερο, αλλά αναζητεί με την δύναμη της σκέψης, οραματίζεται με την ευαισθησία της ψυχής, στέκεται με αισιοδοξία απέναντι στη ζωή και ελπίζει πάντα για το καλύτερο.
    Απ' την καρδιά μου αυτό το καλύτερο σου εύχομαι
    Χρόνια καλά και χαρούμενα Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ θερμά Αννίκα μου
      Σε φιλώ
      καλησπέρα σου :-)

      Delete
  6. Ω κορίτσι μου καλό Χρόνια σου Πολλά! Χρόνια καλά Στέλλα μου. Στέλνω κάθε ζεστή μου ευχή κοντά σου και εύχομαι να είσαι καλά και κάθε χρόνο να αποτιμάς τη μέρα τούτη με το χαμόγελο της καρδιάς σου.
    Να απολαμβάνουμε και εμείς πάντα τη ζεστασιά της καρδιάς σου και την παρουσία σου.
    Τις ευχές μου Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου

      φιλάκια πολλά
      καλό βράδυ

      Delete
  7. Χρόνια Πολλά πολλά πολλά...
    Και να είναι πάντα με αγκαλιές και οι αγκαλιές παρακαλώ να είναι ροζ μπον μπον!!!

    ΑΦιλάκια γλυκά πολύ γλυκά! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτή είσαι, ροζ μπον μπον, πώς με νιώθεις :)

      Φιλάκια Στεφανία μου γλυκιά

      πολύ σ ευχαριστώ

      Delete
  8. Χρόνο πολλά Στέλλα μου.
    Να είσαι γερή και να έχεις πολλές αγκαλιές στη ζωή σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρένα μου σ'ευχαριστώ!
      Φιλάκια πολλά
      καλημέρα
      καλό σαββατοκύριακο

      Delete
  9. Χρόνια πολλά, χαρούμενα, υγιή, με ανθρώπους κοντά σου που αγαπάς και σε αγαπάνε, με νέα ενδιαφέροντα, με αισιόδοξη ματιά παρά τα όσα....που ποτέ δε λείπουν από τη ζωή μας.
    Χρόνια πολλά, Φεγγαρένια μου, με τις όμορφες γραφές σου και τον πάντα καλό σου λόγο, να σε διαβάζουμε, να χαιρόμαστε με τις όμορφες εικόνες που επιλέγεις...καμιά φορά ένα τόσο δα μικρό "τικ" μπορεί να φτιάξει τη μέρα σου. Κι εσύ τόσα χρόνια μας χαρίζεις πολλές ομορφιές. Να είσαι πάντα γερή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melian αγαπημένη, αν έχω συμβάλει στην καλυτέρευση έστω και μιας στιγμής των όσων τυχαίνει να επισκέπτονται το blog μου, αλήθεια χαίρομαι για αυτό.
      Σ'ευχαριστώ ολόψυχα για τις τόσο θερμές ευχές σου.
      Έχεις τα φιλιά μου
      καλό σαββατοκύριακο

      Delete
  10. Χρόνια Πολλά γλυκιά μου με λίγες μέρες διαφορά από τον άνδρα μου, τρυφερό ψαράκι, ονειροπόλο που γίνεστε χαλί να πατήσει ο διπλανός σας.ότι καλύτερο φίλη μου, να είναι εύχομαι η ψυχή σου πάντα γεμάτη και πλήρης.

    ReplyDelete
  11. Δέξου και τις δικές μου καθυστερημένες ευχές για τα γενέθλια σου Στέλλα μου να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου..και εσύ να είσαι χαρούμενη και ετυχισμενη... να περνας όμορφα..φιλιάαα!!!!🎂

    ReplyDelete

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...