Friday, August 28, 2020

κλωστούλα

 


 

Μια άρνηση ήσουν ολόκληρος,  μια άρνηση να κατανοήσεις πως η όποια αγάπη μας κρεμόταν από μια κλωστή και πως η κλωστή αργά ή γρήγορα θα έσπαγε κι εμείς οι δυό θα βρισκόμασταν ξαφνικά να αιωρούμαστε στον αέρα με το κενό να χάσκει πελώριο από κάτω μας.

Και να 'μαστε τώρα να παλεύουμε μ'  αυτό το κενό,  αγαπημένε μου,  εσύ εκεί κι εγώ εδώ,  κι η κλωστούλα σώα και αβλαβής. Μα τίποτα να μην κρέμεται πια από πάνω της,  μήτε αγάπη,  μήτε πόθος και λαχτάρα μήτε εκείνο το σπαρακτικό ''μαζί''.

10 comments:

  1. Αν η κλωστούλα είναι γερή; που ξέρεις μπορεί να αντέξει...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, μπορεί!

      καλημέρα χελωνίτσα :-))
      καλό σ/κ

      Delete
  2. Είναι από τα κείμενα-βιώματα που δεν μπορεί κανείς να πει λέξη. Είναι απόλυτα προσωπικά.
    Στέλνω την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
  3. Μ' αρέσει να προκαλώ Και την σιωπή των ανθρώπων Γιάννη μου.

    καλησπέρα
    καλό σ/κ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που "προκαλούν" με την καλή έννοια Στελλα μου. Να είσαι καλά.

      Delete
  4. Η άρνηση μιας όποιας αγάπης και το "σπαρακτικά μαζί" δεν συνάδουν Στέλλα μου. Αν είναι να ακροβατείς ανάμεσα στα δύο και αν γέρνει λίγο παραπάνω στην άρνηση....ε άστην να σπάσει την ευλογημένη. Συνδετικός κρίκος η κλωστή αλλά καμιά φορά πολύ μακριά οι άκρες, χωρίς νόημα.
    Φιλιά και καλησπέρα

    ReplyDelete
  5. Σωστότατο και ρεαλιστικότατο Αννίκα μου!

    και καλησπέρα
    και φιλιά
    και καλό σ/κ
    :-))

    ReplyDelete
  6. Όταν βλέπουμε το τέλος να πλησιάζει, αρπαζόμαστε από τις αναμνήσεις των όμορφων στιγμών, του "σ' αγαπώ", του "μαζί", του "πάντα" που νιώσαμε, που υποσχεθήκαμε αλλά τώρα πρέπει να αφήσουμε πίσω.
    Είναι πολύ δύσκολο αυτό. Πονάει πολύ. Είναι σαν θάνατος. Είναι σαν να αλλάζεις δέρμα. Αλλά πρέπει να προχωράμε μπροστά. Δεν είναι επιλογή. Είναι μονόδρομος.
    Το κέρδος του έρωτα δεν είναι η διάρκεια, αλλά η αγάπη.
    Καλό απόγευμα ψαροματάκι μου.
    Σε φιλώ γλυκά.

    ReplyDelete
  7. Είναι σαν να αλλάζεις δέρμα. Ναι έτσι ακριβώς είναι.
    Το κέρδος του έρωτα ίσως είναι το βίωμα των συναισθημάτων του, το πάθος, ο πόθος, η λαχτάρα.
    Η αγάπη είναι μια επιθυμία των ερωτευμένων και μακάρι να συμβεί. Όμως θα πρέπει να αλλάξει επίπεδο η ερωτική σχέση.

    Καλησπέρα Μαρία μου
    φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  8. Οταν η κλωστούλα που σε κρατά δεμένη έχει αρχίζει να ξεφτίζει τότε Στέλλα μου σίγουρο είναι ότι θα σπάσει...
    Το αποδεχόμαστε και πάμε παρακάτω με κόπο μεν αλλά με επίγνωση δε...μακάρι να μην χρειαστεί να το κάνει κάποιος ποτέ και οι κλωστές της αγάπης που δένουν δύο ανθρώπους να είναι γερές πάντα..!!!
    Καλό μήνα Στελλα μου να έχεις και ένα όμορφο ξημέρωμα!!!! 🌙

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...