Wednesday, August 26, 2020

εγώ ζητώ

 

 

 Μεθυσμένη από τις εναλλαγές ισορροπίας/ανισορροπίας,  εγώ από τους έρωτες μου διεκδικούσα,  εκλιπαρούσα,  ζητούσα!  Να φτάσουν και να μου φέρουν στα χέρια το φεγγάρι.  Και το έκαναν.  Ζητιάνευαν όμως κι εκείνοι τον δικό μου έρωτα.  Ψαχούλευαν στο βάθος της καρδιάς μου,   εκμαιεύοντας φιλιά,  συγγνώμες,  αγκαλιές,  επιβεβαίωση,  τηλεφωνήματα,  ήθελαν να ακούσουν πως θα νιώσω την έλλειψη τους αν πχ πήγαιναν ένα ταξίδι σήμερα,  ήθελαν να τους μιλάω,  να τους μιλάω,  να τους μιλάω.. και με άκουγαν!

Ποτέ δεν μου είπαν,  αυτοί βέβαια που ένιωθαν αμοιβαίο έρωτα,  γιατί οι άλλοι έφευγαν από το πρώτο λεπτό,  αυτοί λοιπόν ποτέ δε μου είπαν αυτό το εγωιστικό κατά την ταπεινή μου άποψη΄΄Δεν σου ζητώ αυτό,  γιατί αν πρέπει να σου το ζητήσω,  δεν το θέλω πια''.

 

 Αντίθετα,  είπε κάποτε η Φρίντα Κάλο για τον σύζυγό της Ντιέγκο

"Δεν σου ζητώ να με φιλήσεις.

 Μην πεις συγγνώμη

 όταν σκέφτομαι ότι κάνεις λάθος.

 Δεν θα σου ζητήσω καν να με αγκαλιάσεις

 όταν το χρειάζομαι περισσότερο.

 Δεν σε ρωτάω να μου πεις πόσο όμορφη είμαι,

 ακόμα κι αν είναι ψέμα..

Δεν θα σου ζητήσω καν να μου τηλεφωνήσεις

 για να μου πεις πώς πήγε η μέρα σου,

 ούτε να μου πεις ότι σου λείπω.


Δεν θα σου ζητήσω να με ευχαριστήσεις 

για όλα όσα κάνω για σένα,

 ούτε να δείξεις ότι νοιάζεσαι για μένα

 όταν η ψυχή μου είναι κάτω,

 και φυσικά δεν θα σού ζητήσω

 να με στηρίξεις στις αποφάσεις μου.

 Δεν θα σου ζητήσω καν να με ακούσεις

 όταν έχω πολλές ιστορίες να σου πω.

 Δεν θα σου ζητήσω να κάνεις τίποτα,

 ούτε καν να είσαι δίπλα μου για πάντα.

 Γιατί αν πρέπει να σού το ζητήσω, δεν το θέλω πια." 


13 comments:

  1. Ποτέ δεν καταλάβαινα αυτούς που διεκδικούν, εκλιπαρούν, ζητούν.
    Και ποτέ δεν το έκανα.
    "Εγωιστάκι" με έλεγε ο μπαμπάς μου. Από μικρό παιδί που ήμουν. Δεν διεκδικούσα, εκλιπαρούσα, ζητούσα.
    Ναι, μια φορά θα το έλεγα κι αν ο άλλος καταλάβαινε κάτι και το έπραττε, είχε καλώς, αν όχι δεν ξανάφερνα την κουβέντα.
    Όπως αντιλαμβάνεσαι πολύ φίλη μου η Φρίντα η Κάλο, ειδικά σε αυτό που δημοσίευσες.
    Τώρα όμως, εκ των υστέρων, σκέφτομαι ότι με αυτή την εγωιστική συμπεριφορά μου, ίσως έχασα πολλά πράγματα.
    Αλλά δεν λέω και να αλλάξω τακτική. Ενώ καταλαβαίνω τι δεν κάνω "σωστά", δεν βάζω νερό στο κρασί μου.
    Παραμένω, όπως με έλεγε ο μπαμπάς μου, "Εγωιστάκι".

    Ναι καλά, να το διορθώσω: Λόγω του προχωρημένου της ηλικίας μου, δεν με λες πια 'Εγωιστάκι", αλλά "Εγωιστάρα"!

    Καλημέρα Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έρχομαι να συμπληρώσω ότι, τουλάχιστον, πάντα έκανα την εξήγηση από την αρχή "Δεν θα σου ζητήσω το οτιδήποτε, γιατί αν θα πρέπει να σου το ζητήσω, δεν θα το θέλω πια".
      Εντάξει, δεν τη σώζω τη ρετσινιά της "Εγωιστάρας", αλλά το αναφέρω ότι προειδοποιώ, μήπως και...

      Delete
    2. Καλησπέρα Αρτίστα μου
      Μα την έλεγες έστω μια φορά την κουβέντα, εντάξει εγωισμός αλλά τουλάχιστον παρουσίαζες την επιθυμία σου, γιατί εδώ, η Φρίντα λέει αυτό ΄΄Δεν σου ζητώ αυτό, γιατί αν πρέπει να σου το ζητήσω, δεν το θέλω πια''.
      Εγώ το θέλω και το παραθέλω, αρκεί να μην αργήσουν πολύ να μου το δώσουν. Και αρκεί να θέλουν.
      Μου θυμίζεις έναν γνωστό μου άνθρωπο που έλεγε στην γυναίκα του ''θέλω να το κάνεις αυτό για μένα, χωρίς να σου το ζητήσω, να το σκεφτείς εσύ''! Ναι, αλλά του έλεγα, κούνησε κι εσύ το δαχτυλάκι σου!
      Ήταν όμως πολύ εγωιστής κι έβλεπα πως του έλειπαν πράγματα εξαιτίας του εγωισμού του. Ήταν επίσης εγωιστής σε όλη την παρέα. Πίστευε ότι ήταν ο καλύτερος! Κι όλο εγώ αυτό κι εγώ εκείνο, για τις υποθέσεις που διεκπεραίωνε.
      Το χειρότερο όμως για μένα ελάττωμα πέρα του εγωισμού, είναι ο κλειστός χαρακτήρας.
      Και από ότι σε ξέρω εσύ δεν είσαι έτσι, οπότε είναι θέμα συνδιασμού. Καταλαβαίνεις τι εννοώ :)

      Delete
    3. Χε χε ήρωας ο ήρωας όσον αφορά το δεύτερο σχόλιο σου!
      Τα ήθελε και τα έπαθε :-)))

      Delete
    4. Ναι, κατάλαβα τι θέλεις να πεις.
      Όχι, νομίζω (είμαι σχεδόν σίγουρη) ότι δεν είμαι σε τόσο σοβαρή κατάσταση όσο ο γνωστός σας.
      Θέλω να πιστεύω δηλαδή...
      Μάλλον είναι συνδυασμός όπως λες.
      Και μάλλον δεν είμαι τελειωμένη κατάσταση, αλλιώς θα κρατούσα κρυφό το γεγονός ότι το καίω το τόουστ, διότι ο εγωισμός μου δεν θα με άφηνε να το αποκαλύψω!

      Delete
    5. Αχαχα εκτός των άλλων νομίζω ότι έχεις και τόσο χιούμορ που σε κάνει προσιτή και αγαπητή. Είσαι ο εαυτός σου και δεν προσποιείσαι κάτι άλλο επίσης νιώθω ότι δεν βγάζεις απωθημένα.
      Ωραία σου έπλεξα το εγκώμιο :-)))

      Κρύο χιούμορ το δικό μου χχχ

      Πολύ θα ήθελα να φάω τώρα ένα έστω καμμένο τόουστ εν τω μεταξύ :)

      Delete
    6. Καθόλου κρύο το χιούμορ σου και μια χαρά μου ακούγονται όσα λες και θα τα κρατήσω!

      Μηηηηηη. Μη τα σκέφτεσαι τα τόουστ (έστω και τα δικά μου). Μη σκέφτεσαι καμία λιχουδιά. Αφού επέλεξες να κάνεις διατροφή, να την κάνεις.
      Μακάρι να ξύπναγα μια μέρα και να είχα διάθεση να ξεκινήσω να κόβω ορισμένα, αλλά δεν το βλέπω.
      Τις προάλλες πέρασα χωρίς κάτι τις γλυκό και ποιος είδε την αρτίστα και δεν τη φοβήθηκε. Καλέ μέσα στα νεύρα ήμουν. Άσε, παλιοκατάσταση σου λέω!
      Άντε, ας πάω τώρα να πιω τον απογευματινό καφέ.
      Χάρηκα που τα είπαμε εκτενώς!
      Καλό απόγευμα Φις Άι!

      Delete
    7. Χρειάζεται κι αυτό, το να τα λέμε εκτενώς καμμιά φορά!
      Μια ιδέα είναι όλα, μέσα στο μυαλό μας να ξέρεις.
      Θέλει δουλειά πολύ, εσωτερική κυρίως όμως δεν ξυπνάς μια μέρα και έχεις τη διάθεση.
      Το δουλεύεις μέσα σου, και ψάχνεις τους τρόπους που θα σε βοηθήσουν και που ταιριάζουν σε σένα.
      Η χαρά μου δε λέγεται που φόρεσα άνετα το παντελόνι μου το προ τεσσάρων ετών φορεμένο. Και λίγο παλιότερα αγορασμένο. Άλλη κατάσταση. Πιο ελαφριά νιώθω και με μεγαλύτερη την αίσθηση της αυτοπειθαρχίας.
      Άντε πολλά είπα, στέλνω φιλιά πολλά :)

      Delete
  2. Επαίτης στην αγάπη, στο φιλί! Ευχαριστώ δεν θα πάρω, διότι για ένα φιλότιμο ζούμε, εξ άλλου υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές. Αν η αγάπη κρύβεται στην απουσία της καρδιάς, μην περιμένεις να τη βρεις όσο κι αν ψάξεις. Κι αν τη βρεις δεν θα χει καμιά σημασία. Όμορφο και το ποίημα της Κάλο.
    Φιλιά πολλά Στέλλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στην αγάπη και στο φιλί ποτέ!
      Με δεδομένα αυτά όμως είμαι ζήτουλας :)
      Πάντα σε αμοιβαίους έρωτες..

      Δεν έχω τέτοιον εγωισμό..

      :)
      Πες μου όμως πώς γίνεται η αγάπη να κρύβεται στην απουσία της καρδιάς πώς υπάρχει αγάπη αφού προυποθέτει καρδιά;

      Και όλη η ζωή της Κάλο όμορφη, την εξάντλησε, δεν άφησε ούτε σταγόνα αρούφηχτη :)

      Delete
  3. Σωστά τα είπε η αγαπημένη Φρίντα.
    Αν το ζητήσεις, τί αξία έχει;
    Κάθεσαι και βάζεις στο ζουμί σου και στον εγωισμό σου😂😂
    Καλή επιτυχία με τη δίαιτα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Ρένα

      Ε μα ναι :-)

      Ευχαριστώ, η επιτυχία θέλω να είναι σε μια σταθερότητα κιλών!

      Delete
  4. Αλλη μία Στέλλα μου... που δεν θα εκλιπαρήσει ποτέ και για τίποτε...αν σου δώσουν χωρίς να ζητήσεις, τότε να το επιστρέψεις στο δεκαπλάσιο γιατί θα αξίζει τον κόπο..!!
    δεν δίνεις την αγάπη με την ελπίδα να την πάρεις πίσω..γιατί μπορεί και να γίνει αυτό...την δίνεις γιατί εσύ θα νιώθεις όμορφα όταν το κάνεις χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα...
    Αν θέλεις πραγματικά κάτι να κάνεις για σένα τότε θα το καταφέρεις σίγουρα...συνέχισε την καλή προσπάθεια...

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...