Wednesday, October 21, 2020

παρακμή


 

Δυσκολεύομαι να κοιμηθώ τις νύχτες,  ξυπνάω νωρίς το πρωί κι έρχομαι και σου χτυπάω την πόρτα της βεράντας ενώ ο ήλιος δεν έχει ακόμη ανατείλει  Λέμε δυό κουβέντες,  γελάμε και νιώθω σαν σκίουρος που ανακάλυψε ένα βελανίδι μέσα στο καταχείμωνο,  πόσο αγαπώ αυτή τη στιγμή είναι κυριολεκτικά η πρώτη χαρά της μέρας!

Κάνει ψύχρα εδώ στα βόρεια.  Φοράω χειμωνιάτικες πυτζάμες,  κουκουλώνομαι με το πάπλωμα μου,  και στη διάρκεια της μέρας,  τις ώρες που δεν είναι ο ήλιος ψηλά φοράω ζακέτα.  

Τον Οκτώβρη η ψύχρα ή αν θες το κρύο,  με πονάει.  Δεν το αντέχει το δέρμα μου,  ειδικά κατά τη διάρκεια του ύπνου.  Ειδικότερα τώρα που λείπεις.  Δεν μας βόλεψε το ένα,  δεν μας βόλεψε το άλλο,  ακυρώσαμε όλα τα μέσα που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να επικοινωνούμε.  Έμεινε η εμφάνιση στο viber,  καθώς βάζω στην αναζήτηση το όνομα σου,  να μου φανερώνει πως μπήκες πριν τριαντατέσσερα λεπτά,  πριν δεκαπέντε λεπτά ή πως είσαι σε σύνδεση.

Μαζί με τη δική μας,  οι καταστάσεις φθείνουν συνεχώς.  Τα γεγονότα της ημέρας διαδραματίζονται με τρόπο ζοφερό.  Τα κρούσματα από τον κορονοιό έχουν φτάσει τα 667(χθες),  865(σήμερα),  στην Ευρώπη επιβάλεται το lockdown,  εδώ πετάμε χαρταετό.  Στοχοποιούμε επαρχιακές πόλεις για να μην πάρουμε τα μέτρα που είναι αναγκαία σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα.  

Έχω γύρω στα 5 χρόνια να κατέβω Αθήνα.  Μου έχει λείψει,  κυρίως εκείνες οι αγορές από τις εκθέσεις δώρων,  το σπίτι και οι βόλτες στη Γλυφάδα,  το έχω ξαναπεί χαζεύοντας εκείνες τις βιτρίνες στην αγορά,  ένιωθα πως η τσέπη μου είναι γεμάτη χρήματα.  Δέος!

Αναμφισβήτητα περπάτημα στα δρομάκια της Πλάκας,  Μοναστηράκι,  Αθηνάς!  

Να που πάλι,  παρόλες τις προσπάθειες μου να μην,  ξαναγυρίζω στο παρελθόν.  Νιώθω ένα ένα τα στοπ που κατά καιρούς μαζί πατήσαμε,  νιώθω πως έχουν γίνει ένας τοίχος αδιαπέραστος τώρα πια. 

8 comments:

  1. Ανάκατος ο κόσμος όπως και η φύση κι η ώρα του απολογισμού δύσκολη. Κυβερνήτης ο χρόνος, μόνο που δεν ξέρουμε που μας οδηγεί. Υπομονή, τι άλλο; Το αύριο θα είναι καλύτερο. Ελπίζουμε μια μέρα να μην βλεπόμαστε μέσα απ’ τις οθόνες μας.
    Στέλλα καλό ξημέρωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να κλείσουν τον κόσμο στο σπίτι, να παρθούν μέτρα, να εργάζονται από το σπίτι κλπ
      Θα δούμε και 3000 τη μέρα αλλιώς.
      Δε λες καλά που βρίσκονται και οι οθόνες;
      Αννίκα μου ψύχραιμα τα σκέφτομαι όλα αυτά!

      καλημέρα
      σε φιλώ

      Delete
  2. Κάθε φορά που διαβάζω μια νέα σου ανάρτηση προσπαθώ να δώ πίσω απο τις λέξεις τι μπορεί να θέλεις να καταλάβουμε.
    Πόσα συναισθήματα σου μπορεί να κρύβουν αυτές οι λέξεις.Μια πρός μία.
    Και πόσα θέλω σου την στιγμή που είσαι μπροστά στην οθόνη του κινητού σου και κάτι σε κρατάει να μην στείλεις ένα μήνυμα ή ακόμα καλύτερα να μην πάρεις τηλέφωνο απο το Viber.

    Και στην Αθήνα έχουμε ψύχρα αυτές τις μέρες.Επιτέλους να δούμε και λίγο φθινόπωρο.Επειδή έμενα Γλυφάδα απο το 1992 έως το 2013 θα σου πω οτι τώρα που μένω βόρεια δεν μου λείπει καθόλου.
    Αγαπημένες βόλτες και για εμένα είναι αυτές στην Πλάκα,Μοναστηράκι...
    Στέλνω τραγούδι που αν θυμάμαι στο είχα ξαναστείλει.Νομίζω οτι ταιριάζει και με το κείμενο σου.
    https://www.youtube.com/watch?v=1pd9d1b2KNE
    ΥΓ: Επειδή είναι στα Γαλλικά έχει και μετάφραση.Η Catherine Deneuve έχει γεννηθεί σαν σήμερα το 1943.
    Καλό απόγευμα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ίδιο κι εγώ όταν επανέρχομαι μετά από καιρό. Προσπαθώ να θυμηθώ την ουσία της δεδομένης στιγμής. Τα συναισθήματα είναι πάντα πολλά, είναι ο καμβάς στην δική μου τη ζωή.
      Δεν ξέρω από βόρεια προάστεια. Λίγα πράματα γνωρίζω από Αθήνα :)
      Η Κατρίν Ντενέβ μου άρεσε πολύ από όταν ήμουν μικρή. Πολύ κομψή και αισθησιακή γυναίκα παρ όλη την ψυχρότητα που αποπνέει το πρόσωπο της.
      Το τραγούδι υπέροχο όπως και τα επόμενα, μέχρι και το ''ω μον αμούρ'' άκουσα!
      Σου στέλνω μια αντρική φωνή πολύ ερωτική κατά τη γνώμη μου σε ένα τραγούδι που δεν γνωρίζω τη μετάφραση.
      Αξέχαστος Κοέν!

      https://www.youtube.com/watch?v=YuCpTi0EtbU

      Delete
  3. Λατρεύω αυτές σου τις ακροβασίες στα συναισθήματά σου αλλά και στις αναπολήσεις σου Στέλλα μου. Είναι σαν να διαβάζω ένα ημερολόγιο με δέος και απόλυτο σεβασμό στο περιεχόμενό του. Είναι δοσμένο με όμορφο, ιδιαίτερο τρόπο, σαν ένα κομψό λογοτέχνημα.
    Όσον αφορά τα του κορονοϊού, όπως τα λες. Κρύβονται οι ιθύνοντες πίσω απ τις ευθύνες τους. Παπαγαλίζουν τα περί "ατομικής ευθύνης" λες και εκείνοι, όπως είπες, πετούν χαρταετό.

    Καλησπέρα Στέλλα μου. Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα Γιάννη μου

      αντιφιλώ :-)))

      Delete
  4. Την "Παρακμή" σου την έκανα "Σκηνικό" σαν "Ενα παλιό κομμάτι που λάτρεψα" σαν "Ενα γράμμα που κάποτε θα γράψω"
    Τις "Διαγραφές" μου θα τις κάνω "Μια Τρίτη" ή "Μια δευτέρα ενός Οκτώβρη"
    Θα κάνω τις "Αφαιρέσεις" μου "Κάθετα" ίσως "Ενα απόγευμα " που ψάχνοντας "Βρήκα την Αννίκα!!😊

    Ισως στην αρχή να απορήσεις Στέλλα μου με αυτό το σχόλιο μου, όμως αν διαβάσεις πίσω από τις λέξεις...
    Να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς και ότι σου δίνει ευχαρίστηση και χαρά..!! καλο σου βραδάκι🌙!!! φιλιααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ ωραία έπαιξες με τους τίτλους μου Ρουλίτσα.

      τα φιλιά μου σου στέλνω
      καλημέρα

      Delete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...