Thursday, November 26, 2020

τα ''αν'' της γιορτής


 

Σκεφτόμουν τα γνωστά,  πως αν ήμουν κινηματογραφική ταινία θα ήμουν κάτι από όλες τις ελληνικές παραγωγές μα πιο πολύ η Στέλλα του Μιχάλη Κακογιάννη με την Μελίνα Μερκούρη και τον Γιώργο Φούντα.

Αν ήμουν τραγούδι θα ήμουν ό,τι έχει τραγουδήσει ο Παπακωνσταντίνου ο Βασίλης όμως μια τέτοια μέρα θα μονοπωλούσα την Στέλλα του (κλικ)

Κι αν ήμουν παραμύθι θα ήμουν ένα κομμάτι από όλα,  μα πιο πολύ αυτό που η νονά που μετέτρεψε την κολοκύθα και τα ποντίκια σε άμαξα με άλογα, όχι για την ομορφιά της σταχτοπούτας μα για την μαγεία και μόνο.  Άλλωστε ένας πρίγκηπας να μ'αγαπάει πάντα υπήρχε στην ζωή μου!

Αν ήμουν πλανήτης θα ήμουν το φεγγάρι κι αν ήμουν εποχή σαφέστατα θα ήμουν καλοκαίρι,  ενώ αν ήμουν γιορτή θα ήμουν οπωσδήποτε τα χριστούγεννα!

Με την ευκαιρία,  αν ήμουν γλυκό θα ήμουν τούρτα σοκολάτας και μ'αυτό θα γλυκαινόμασταν σήμερα όλοι!

 



σας φιλώ :)


20 comments:

  1. Χρόνια πολλά Στέλλα μου.
    Τί ωραία που το έθεσες!
    Παίρνω ευχαρίστως ένα κομμάτι από την τούρτα σου, που είναι η αγαπημένη μου, για να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία κι όνειρα για το μέλλον.
    Κι εμένα μου αρέσόυν τα Χριστούγεννα και το καλοκαίρι.
    Η Σταχτοπούτα είναι το αγαπημένο παραμύθι των κοριτσιών μας.
    Δεν έχουν βαρεθεί ακόμα να το λέμε, γιατί πια το λέμε μαζί 😂😂
    Εύχομαι τοτ χρόνου να γιορτάσουμε όλοι μαζί κάτω από καλύτερες συνθήκες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ Ρένα μου, υγεία σε όλους μας κι όλα τα άλλα γίνονται.

      Σε φιλώ

      Delete
  2. Χρόνια πολλά Χιονάτη Στέλλα με υγεία και χαμόγελα πολλά στη ζωή σου. Μμμμ ωραία η τουρτίτσα σου.

    ReplyDelete
  3. Το μέλλον ανήκει σ’ αυτούς που κάνουν όνειρα κι εγώ σου εύχομαι όλα σου τα " αν " να γίνουν πραγματικότητα
    Χρόνια πολλά Στέλλα μου, Χρόνια καλά. Η ζωή να σου χαρίζει γενναιόδωρα τις πιο όμορφες, τις πιο χαρούμενες στιγμές γεμάτες αγάπη, φως και αρμονία. Όλες οι μέρες σου να είναι γλυκές σαν την τουρτίτσα.
    Να περάσεις όμορφα!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπωσδήποτε ναι, χωρίς όνειρα τίποτα δεν είμαστε!
      Σ ευχαριστώ Αννίκα μου
      σε φιλώ :)

      Delete
  4. Καλημέρα σου
    Χρόνια πολλά και καλά. Να έχει μαγεία η ζωή σου σαν το παραμύθι. Να χει γλύκα σαν την τούρτα σοκολάτας.
    Πολύχρονη Στέλλα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωραιότατες ευχές, θα τις κρατήσω Άννα μου, ευχαριστώ

      σε φιλώ

      Delete
  5. χρόνια πολλά...γλυκά σαν σοκολάτα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωω πολύ σ'ευχαριστώ κορίτσι μου!

      Delete
  6. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσω την γιορτή σου Στέλλα μου και αυτό γιατί ο μεγάλος μου γιος γεννήθηκε σαν και σήμερα του Αγίου Στυλιανού προστάτη των παιδιών(μικρών και μεγάλων)!
    Μου γλύκανε την καρδιά η σημερινή γιορτινή σου ανάρτηση και σου εύχομαι, ειρήνη, χαρά, υγεία και ότι ονειρεύεσαι να γίνει πραγματικότητα!

    ΑΦιλάκια με μια τεράστια αγκαλιά αγάπης!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τον χαίρεσαι τον γιό σου Στεφανία μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      σε φιλώ
      αγκαλιές πολλές

      Delete
  7. Με την τούρτα σοκολάτα θα συμφωνήσω απόλυτα :)
    Με το τραγούδι όμως θα σε έφερνα με κάτι άλλο στο μυαλό.πχ με το Amarantine της Enya
    https://www.youtube.com/watch?v=IQU4DoE1eBg
    You know when you gave your love away
    It opens your heart, everything is new
    And you know time will always find a way
    To let your heart believe it's true
    You know love is everything you say
    A whisper, a word, promises you give
    You feel it in the heartbeat of the day
    You know this is the way love is

    Χρόνια πολλά Φεγγαρένια μας -Στέλλα- και όλα να είναι λαμπερά σήμερα!
    Φιλια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ melian μου.
      Έχει γούστο η διαδικτυακή επαφή που μας κάνει να φανταζόμαστε ''κάπως έτσι'' ο ένας τον άλλον. Πιστεύω πως αποκαλύπτουμε με περισσότερη θέρμη κάποιες πλευρές μας εδώ μέσα.. αλλά είναι κι άλλες που δεν αποκαλύπτονται ποτέ.

      να είσαι καλά
      φιλάκια

      Delete
  8. Στέλλα μου γιορτάζεις!
    Χρόνια πολλά κοπέλα μου, χρόνια καλά, με υγεία, δημιουργικά. Πάντα να απολαμβάνεις την κάθε σου στιγμή, με το χαμόγελο, την έμπνευση και την αισθητική σου. Είμαστε εδώ κοντά σου, να το ζούμε, να το απολαμβάνουμε.
    Τις ευχές μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου σ ευχαριστώ πολύ
      κρατάω όλες τις ευχές σου

      σε φιλώ

      Delete
  9. Χρόνια Πολλά ψαροματάκι μου!!!!
    Να είσαι πάντα ό,τι νιώθεις γιατί μόνον έτσι είσαι αληθινή.
    Εγώ πάντως με τη μικρή Γοργόνα αλληλογραφώ τόσον καιρό :)
    Πολλά φιλιά και τούρτα ΝΑΙ...θα πάρω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν σου πω πως την σκέφτηκα την μικρή γοργόνα;
      Ξέρεις ποιό κομμάτι της;
      Εκεί που αλλάζει τον εαυτό της για έναν άλλον άνθρωπο.
      Μετά σκέφτηκα πως εγώ δεν θέλω πια να είμαι έτσι κι έτσι διάλεξα την μαγεία!!!
      (πάντως δεν έπεσες έξω) :-)))

      σε φιλώ με αγάπη

      Delete
  10. Χρόνια πολλά !!! Γλυκά,υπέροχα και με υγεία.
    Σημερινή μουσική επιλογή μέσα από αρκετές εκτελέσεις :
    https://www.youtube.com/watch?v=xDQ-Erg3KlQ
    https://www.youtube.com/watch?v=XGx1HvLV_NQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Μάριε, υπέροχα ακούσματα και τα δύο, σε ευχαριστώ πολύ

      καλό μεσημέρι σου εύχομαι

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...