Monday, March 01, 2021

αέρας


 

Από τις προτάσεις μου διάλεξε αυτή που θα μας οδηγούσε βόρεια,  επειδή θα περπατούσαμε όλη την ανηφόρα,  θα βγαίναμε στο μεγάλο διπλό δρόμο με τα πολλά μαγαζιά κι επειδή εκείνη η γειτονιά είναι πιο κοντά στο βουνό.  Ο καιρός ήταν ιδανικός και νιώσαμε σαν να αλλάξαμε τον αέρα μας,  σαν να κάναμε μια εκδρομή στην εξοχή λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι μας.  

Επιστρέφοντας,  μιάμιση ώρα μετά και περνώντας μέσα από την λαική αγορά της Δευτέρας μια γυναικεία φιγούρα πλησίαζε την είσοδο της πολυκατοικίας μας.  Είναι η Θ;  αναρωτηθήκαμε μεταξύ μας.  Μοιάζει,  είπε ο σύντροφος μου μα όχι,  αυτή η φιγούρα έχει άλλον αέρα.

Άρα,  εκτός της σάρκινης οντότητας μας,  εκτός της ψυχής μας συνοδευόμαστε και από κάτι ακόμη άυλο κι αυτό είναι ο αέρας μας που μας συνοδεύει ακούσια σε όλες τις κινήσεις μας!

4 comments:

  1. Πολύ ωραίο το παιχνίδι με τον αέρα.
    " Με άλλον αέρα" ωραία φράση Είναι ο αέρας μας η αύρα μας, που μας συστήνει στο περιβάλλον.
    ΤΙ γράφω χαχαχα
    Πέρασα να πω ένα γεια΄! Να πάρω και λίγο τον αέρα μου χαχαχα
    Καλό μήνα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mάνια μου έφερες αέρα από τα ξένα καλό μήνα :-)

      Delete
  2. Καλημέρα γλυκιά μου και τι όμορφη φωτογραφία, τι όμορφη σκέψη και το όμορφο το απαλό αεράκι που σηκώνει το φόρεμα. Δεν λέω για τις .. γόβες.. ήταν κάτι που ζήλεψα στις κόρες μου και που δεν φόρεσα ποτέ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τώρα πια ζηλεύω τις αντοχές που είχαν κάποτε οι αστράγαλοι μου, με μια μέση που πολύ συχνά πονάει κι ένα θρυμματισμένο αστράγαλο μόνο με ανατομικά και χαμηλά μπορώ να κάνω τις βόλτες μου.
      Αχτίδα μου φιλιά

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...