Friday, April 02, 2021

της ημέρας


 

 

Λάθος μου θα μου πεις & αγενές αυτή η ωτακουστική τάση μου  μα πώς να γίνουν πιό ευχάριστες οι πολύωρες βόλτες που κάνω;  Εννιά στις δέκα φορές οι κουβέντες που μαζεύουν τα αυτιά μου που ακούγονται στο δρόμο εδώ κι εκεί,  έχουν να κάνουν με τον κορονοιό,  παραδείγματος χάρη ''έκανε το τεστ και βγήκε θετικός'',  ''τον διασωλήνωσαν εκεί μπροστά μου'' κλπ κλπ και η μία στις δέκα διαφορετική (σημερινή) με το ''με ποιό δικαίωμα μου έκανες αίτημα φιλίας στο facebook'';

Παίρνεις κορίτσι μου τηλέφωνο τον χι ή την ψι για να ρωτήσεις με ποιό δικαίωμα ή με ποιά αφορμή σου έκανε αίτημα φιλίας στο facebook;  Δίνεις στον άλλο τέτοια αξία;  Γιατί προφανώς για να του κάνεις αυτή την ερώτηση έχει περάσει ο καιρός που είσασταν στα μέλια και στα γλυκόλογα και για κάποιο λόγο,  ακόμη κι αν δεν το παραδέχεσαι σε απογοήτευσε.  Και δεν θέλεις να τον βλέπεις από ότι καταλαβαίνω ούτε στο facebook!  Και του τηλεφωνείς;  Κάνε μια απόρριψη αιτήματος και ένα block (με αξιοπρέπεια) και θα είσαι ok για όλη την υπόλοιπη σου ζωή.  Σήμερα τα πράγματα είναι τόσο καθαρά και τόσο εύκολα.

8 comments:

  1. Έτσι ακριβώς! Σιγά μη πιάσουμε και κουβέντα.

    ReplyDelete
  2. Δεν με απασχολεί το θέμα ιδιαίτερα, αλλά κάποια πράγματα τα προσπερνάς,.....υπάρχει πάντα εκείνο το κλικ (αριστερό) που πας παρακάτω. Καλά να είναι ο καθένας να πορεύεται κατά πως του 'ρθει. Και σίγουρα υπάρχουν σοβαρότερα.
    Και μη μου σκας, καλά να είσαι και καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά Ανοιξιάτικα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα ούτε κι εμένα με απασχολεί αλλά όταν είσαι έξω από το παιχνίδι βλέπεις τα πράγματα με ψυχραιμία και ωριμότητα αλλά όταν είσαι μέσα; Τηλεφωνείς για να ζητήσεις το λόγο που ο α ή ο β σου έκανε αίτημα φιλίας; Ή τον φοβάσαι πολύ ή σε επιρεάζει πολύ ή δεν ξέρω τι άλλο πάντως είναι καθαρά θέμα ανασφάλειας. Λάθος, τελείως λάθος ενέργεια.
      Το έζησα εχθές μέσα στα τρία δευτερόλεπτα που συναντήθηκα/προσπέρασα/άκουσα μια κοπέλα.
      Αννίκα μου μου φάνηκε και λίγο αστείο ενώ δεν είναι, να χαλαρώνει το μυαλό μου θέλω, η υπομονή έχει και τα όρια της (για τα γνωστά θέματα που ζούμε λέω)
      καλό σ/κ
      φιλιά

      Delete
  3. Χμ από τις συζητήσεις οι οποίες έφτασαν, αναγκαστικά, στα αυτιά σου Στέλλα μου, στον περίπατό σου, έχω να πω ότι, δυστυχώς, ήσουν άτυχη, καθώς έπεσες σε πολύ κακό κοινό. Συνήθως ο χώρος που περπατώ δεν έχει δίπλα μου συνοδοιπόρους. Αποφεύγω δρόμους πολυσύχναστους. Και να το κάνω τότε θα φροντίσω να είμαι μέσα σε νέα παιδιά, να πάρω από το σμάρι τους, το όμορφο μελίσσι τους, τα γέλια και τα αισθήματά τους. Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. νεότατη ήταν η κοπελιά!!!

      Delete
  4. Απο τότε που έχει ανακαλυφθεί το κινητό...(θα μου πεις απαραίτητο;) θα σου πω όχι και τόσο ...
    δεν είμασταν καλύτερα;
    Δεν είχαμε πολύ ελεύθερο χρόνο; και αν ήθελες να πεις κάτι το άκουγε μόνο εκείνος που τα έλεγες!!
    Ναι δεν αντιλέγω, η τεχνολογία μας έχει βοηθήσει πολύ, αλλά όμως όλοι μας είμαστε και έρμαιά της!
    Πως κάναμε παλιά που είχαμε τηλέφωνα μόνο στο σπίτι και δεν γινόμασταν ωτακουστές στα προσωπικά των ΄αλλων Στέλλα μου...αλλά ούτε και οι άλλοι στα δικά μας!!
    Την καληνύχτα μου σου στέλνω, να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς.. φιλιααα!!🌙

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...