Friday, June 04, 2021

από σάββατο ως παρασκευή


 

 

Την έβαλα να καθίσει στο τραπέζι της κουζίνας & γέμισα το πιάτο της με ζυμωτό ψωμοτύρι, γάλα και μπισκότα.   Τα έφαγε λαίμαργα!  -Τα τελευταία 11 χρόνια μου είπε,  νιώθω σαν να έχω μείνει στην ίδια τάξη,  σαν να μην έχω κάνει ούτε ένα βήμα,  σαν να μην έχω κάνει καμμιά πρόοδο,  ενώ μπορώ να σου απαριθμήσω άπειρες απόπειρες..

..μαζί με ατελείωτες αλλαγές,  ένα κάρο αλλαγές χωρίς ουσιαστικό νόημα.  Απλά έτσι, για την ροή και την πλεύση.  Άλλες φορές με πολύ αργό ρυθμό κι άλλες καλπάζοντας δεν ξέρω που πάνε όταν φεύγουν  οι μέρες από σάββατο ως παρασκευή..

1 comment:

  1. Σκέψεις και προβληματισμοί γύρω από ένα τραπέζι.

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...