Thursday, August 26, 2021

μ' αρέσει να βρίσκω πράγματα που μου αρέσουν


 

Μ' αρέσει το πρωινό ξύπνημα αλλά απολαμβάνω και τον ύπνο,  μ' αρέσει η ιδέα του ότι μπορώ να γράψω ότι μου κατέβει σε τούτο δω το blog,  μ' αρέσει η μυρωδιά από το οινόπνευμα αλλά και από το βερνίκι των νυχιών και το χρώμα του όταν είναι γυαλιστερό και κόκκινο.  Μ' αρέσει το φεγγάρι σε όλες του τις φάσεις και η ανατολή που μου φέρνει ελπίδα,  μ' αρέσει κι εκείνο το πάρα πολύ φωτεινό αστέρι,  τις νύχτες,  στον ουρανό πάνω από το σπίτι μου που ίσως είναι ο Σείριος,  μ' αρέσει να νιώθω ότι ανασαίνω όταν καταφέρνω να το κάνω σε βάθος,  μ' αρέσουν οι ταινίες στο netflix,  μ' αρέσουν οι κουβέντες με τα νέα παιδιά και να μαθαίνω τους προβληματισμούς τους,  μ' αρέσει που μου τηλεφώνησαν από το κοσμηματοπωλείο και μου είπαν πως επιδιόρθωσαν το βραχιόλι μου,  μ' αρέσουν οι μακαρονάδες με πέστο και τυρί,  μ' αρέσει να βρίσκω πράγματα που μου αρέσουν..


No comments:

Post a Comment

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...