Friday, December 03, 2021

παρουσίες

 

Σίγουρα μερικές φορές είναι ανακούφιση το να πάρει την πρωτοβουλία κάποιος να βγει από την ζωή μας και να κλείσει με δύναμη την πόρτα πίσω του,   όπως ανακούφιση είναι και όταν εμείς,  παίρνουμε την απόφαση να διώξουμε κάποιον από την ζωή μας,  που έτσι κι αλλιώς ''δεν ήταν παρών''.

Επίσης συμβαίνει,  να φεύγουμε όταν εμείς δεν νιώθουμε ''παρόντες''.  Νομίζω πως αυτό είναι και το πιο σύνηθες.

2 comments:

  1. Ναι, θα συμφωνήσω. Είναι μια επιλογή, επώδυνη μεν αλλά ουσιαστική.
    Καλησπέρα Στέλλα.

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...