Thursday, February 03, 2022

σκέψεις


 

Πώς γίνεται να λες - δεν μου αρέσει αυτό το βιβλίο -  και να το διαβάζεις;  Ή να λες,  - δεν μου προσφέρουν αυτές οι συναντήσεις - και να στενοχωριέσαι όταν τις χάνεις;  

Πόσες διαβαθμίσεις έχει ένα - μου αρέσει - ή ένα - δεν μου αρέσει - ;  

Πόσο οριοθετημένοι μπορούμε να είμαστε στην τελική;

Τί άλλο υπάρχει πέρα από το - μ'αρέσει ή όχι; -

πχ το - μου κάνει καλό,  όχι όσο θα φανταζόμουν αλλά μου κάνει καλό -

Πώς γίνεται να μην μου αρέσει αλλά να μου κάνει καλό;

7 comments:

  1. Όπως το σιρόπι που "δεν αρέσει αλλά κάνει καλό".

    Υ.Γ. Στο συρτάρι του κομοδίνο μου είναι κλεισμένο ένα βιβλίο -δεν έχω κι άλλο, εδώ που είμαι- ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΜΑΜΑ, πρακτικές συμβουλές για μαμάδες με παιδιά 3-6 ετών, λέει ο τίτλος, στο οποίο δεν έχω αφιερώσει κ πολύ χρόνο. Η ανάγκη μου για λέξεις είναι τέτοια όσο και η ανάγκη μου για ξεκούραση από την καθημερινή κούραση... που τα τελευταία βράδια τέτοια ώρα περίπου σε επισκέπτομαι να διαβάσω τις λέξεις σου. Η γραφή σου κουμπώνει επάνω στην ανάγκη μου, σύντομη, περιεκτική, λογοτεχνική. Με μέσο την οθόνη του κινητού, λέξεις αναζήτησης "με το φεγγάρι 🌙 αγκαλιά". Αυτό το fish eye, ακόμη το παλεύω (συγγνώμη) κ που δεν κατάλαβα ποτέ πως προκύπτει, εκτός κι αν έχει ήδη καλυφθεί σε παλαιότερη ανάρτηση που δεν έχω διαβάσει. Καληνύχτα όμορφη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα!!!
      Σ ευχαριστώ για το σχόλιο σου, καταλαβαίνω το ερωτηματικό σου αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να μπω στη διαδικασία να δικαιολογήσω κάτι που έχω αποφασίσει στο δικό μου blog.
      Βαριέμαι να εξηγώ και να με δικαιολογώ. Σιχαίνομαι να απολογούμαι.
      Οπότε θα πρέπει να το αποδεχτείς χωρίς ερωτηματικά. Έτσι απλά είναι τα πράγματα!
      Να περνάς όμορφα :-)

      Delete
    2. Όμορφη καλησπέρα! Σε καμία περίπτωση δε ζητάω εξηγήσεις και αλήθεια λυπάμαι αν η διατύπωση της σκέψης μου δεν ήταν σωστά δομημένη. Μου αρέσουν τα απλά! :)

      Delete
    3. καλησπέρα κορίτσι με το καναρινένιο φόρεμα :-)

      Delete
  2. Καλημέρα σας!
    Κορίτσι με το καναρινί φόρεμα, χαίρομαι να συναντώ σχόλιο σου (καιρό είχα!) και χαίρομαι που η γραφή της Στέλλας "κουμπώνει επάνω στην ανάγκη σου"!
    Βιβλίο δεν κρατώ κοντά μου κανένα, διαβάζω όμως προσεχτικά τα ιστολόγια των φίλων μου και έχω ανακαλύψει πως ανάλογα με τη διάθεση μου, "κουμπώνω" ή όχι με ότι διαβάζω!
    ΑΦιλάκια αγάπης και στις δυο σας! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα όμορφη Άιναφετς! Πράγματι συμφωνώ με όσα λες. Σε ευχαριστώ, σας φιλώ κι εγώ!

      Delete
    2. Καλησπέρα Στεφανία!!!

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!