Friday, February 18, 2022

φίδι


 

Ας πούμε πως είμαι σε μια αυλή,  στην εξοχή,  με δέντρα λουλουδιασμένα και πουλάκια μπόλικα να κελαιδούν.  Ας βάλουμε στην αυλή και ζωάκια.  Ένα αρνάκι,  ένα γουρουνάκι,  μια αγελαδίτσα,  μια κατσικούλα,  ένα σκυλάκι,  δυό τρία γατάκια,  πάπιες,  χήνες κλπ.  Ζω τη χαρά του θεού και το απολαμβάνω.  Να όμως που κάποια στιγμή εμφανίζεται κι ένα φιδάκι.  Εγώ τα φοβάμαι τα φιδάκια,  είναι ο μόνιμος εφιάλτης μου,  όμως δεν ξέρω τί να κάνω απλά με πιάνει πανικός.  Τα υπόλοιπα ζωάκια δεν ανησυχούν και δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχούν.  Με ταράζουν οι κινήσεις του,  οι γαλυφιές του, νιώθω ότι έχει στόχο κι όλο αυτό μου δημιουργεί αρνητικό συναίσθημα και μπόλικες δεύτερες σκέψεις.  Να φύγω εγώ από τον κήπο;  Να διώξω το φίδι που έχει κουλουριαστεί γύρω από ένα δέντρο και δείχνει να βολεύεται;  Να λάβω υπόψη μου ότι δεν ανησυχούν τα υπόλοιπα ζωάκια και να ηρεμήσω κι εγώ;  Να αδιαφορήσω και να κάνω σα να μην υπάρχει;  Πώς να το διαχειριστώ;

1 comment:

  1. Αρχέγονος ο με τα φίδια φόβος μας.
    Παρεξηγημένα πλάσματα που πολλά από
    τον άνθρωπο έχουν υποφέρει.

    Μείνε στον κήπο!

    ReplyDelete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!