Sunday, February 06, 2022

αύριο στον οδοντίατρο


 

Εχθές το βράδυ υπέφερα πολύ,  ξύπνησα τουλάχιστον πέντε φορές με βαρύ πόνο & ήπια δύο depon.  Ο οδοντίατρος με τον οποίο μίλησα σήμερα μου πρότεινε 600άρι algofren που πιάνει και τον πόνο του δοντιού.  Δεν μπορώ να πω έχει ελλατωθεί η συχνότητα του πόνου και η ένταση.  Αλλά και πάλι όταν έρχεται ο πόνος είναι πάρα πολύ δυνατός.  Στο ύπνο μου χθες βράδυ,  τις λιγοστές και παιδεμένες ώρες που κοιμήθηκα,  ήμουν σε μια θάλασσα.  Χάζευα ένα δελφίνι καταμαράν,  από αυτά που μας μεταφέρουν στα νησιά.  Ήταν πρωτόγνωρη αυτή η εικόνα γιατί στο Θερμαικό έχω δει έστω σπάνια,  μόνο αληθινά δελφίνια. Έδειχνα ενθουσιασμένη.  Μια μεγάλη παρέα από γλάρους έκαναν βόλτες στον ουρανό με τα πελώρια λευκά φτερά τους.  Ένας από αυτούς έχασε τον προσανατολισμό του και ήρθε με δύναμη  και προσγειώθηκε στο δεξί μου μάγουλο.  Φώναξα,  προσπαθούσα να πάρω με το χέρι μου τον γλάρο που ήταν πια μισολιπόθυμος  κάτω από κεφάλι μου,  μα ήταν βαρύς.   Για κακή μου τύχη αδυνατούσα να απαλλαγώ από αυτόν.  Πονούσα τρελλά σε όλη εκείνη την δεξιά πλευρά,  πονούσα και υπέφερα πολύ,  έναν πόνο που δεν μπορούσα να προσδιορίσω αν προερχόταν από ένα ή από τρία δόντια ή από τα ούλα ή από όλη την δεξιά πάνω γνάθο.  

Αύριο λοιπόν έχω ραντεβού με τον οδοντίατρο μου.  Μέχρι τότε algofren!  Θα μπορέσω άραγε να κοιμηθώ απόψε το βράδυ; 

1 comment:

  1. Ωχχχ!! Περαστικά σου. Όλα καλά θα πάνε, καλό σημάδι ο γλάρος!!!

    ReplyDelete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!