Thursday, March 24, 2022

καραμέλλες


 

Είχα ανοίξει ένα πλαστικό σακουλάκι γεμάτο με μικρές λευκές καραμέλλες και τις έτρωγα.  Δεν είχαν γεύση μέντας.  Καθώς με θέρμη τις έριχνα στην κοιλότητα του στόματος μου,  σκεφτόμουν πως θα ήταν καλό να φάω μόνο 4-5,   μετά ανέβαζα λίγο τον αριθμό,  μέχρι που θα σταματούσα μόνο αν δεν θα υπήρχε πια καμμία καραμέλλα στο σακουλάκι.  Έλεγα πως θα ήταν το πρώτο και τελευταίο και πως μετά θα επέστρεφα στην πάρα πολύ καλή και όσο το δυνατόν υγιεινή διατροφή μου.  Ξύπνησα κι από τα πρώτα που μου ήρθαν στο νου ήταν αυτό το όνειρο.  Ευτυχώς γιατί μετά από ένα ολόκληρο σακουλάκι καραμέλλες,  αν και θα φοβόμουν ακόμη και την μια,  η εμπειρία μου λέει πως πολύ,  πάραπολύ δύσκολα θα υπήρχε επιστροφή.  Και αυτό δεν είναι καθόλου το δικό μου το ζητούμενο!

No comments:

Post a Comment

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...