Tuesday, April 19, 2022

σκέψεις


 

Όλο αυτό το ''ψυχοπλάκωμα''  της μεγάλης εβδομάδας θα ήθελα να το περάσω σαν γρίπη ή σαν ίωση κάπου σε ένα χώρο σαν μοναστήρι,  στο άγιο όρος ας πούμε που είναι και τόπος απερίγραπτα όμορφος,  με τους μοναχούν να ζουν την καθημερινότητα τους κι εγώ να τους παρακολουθώ με περιέργεια,  να τους ακούω,  να κουβεντιάζω ίσως μαζί τους,  να διαβάζω,  να προσεύχομαι,  να ανακαλώ τις ευγνωμοσύνες μου,  να κάνω βόλτες στη φύση,  να φωτογραφίζω τα μοναστήρια,  να τρώω λιτά ίσως και να συμβάλλω στα μαγειρέματα,  να δένω κόμπους για κάποιο κομποσκοίνι που θα φορούσα για όλη την υπόλοιπη μου ζωή στον αριστερό καρπό,  να ανάβω κεριά και να ακούω ατέλειωτους ψαλμούς.  Νομίζω πως αυτό θα μου πρόσφερε ηρεμία και γαλήνη.  Αλλά πάλι μη έχοντας την εμπειρία μπορεί να φαντάζεται ότι θέλει το μυαλό μου,  ακόμη και να κάνω λάθος,  τα πράγματα εκεί να είναι τόσο διαφορετικά,  να μην άντεχα λεπτό και να έπερνα το δρόμο της επιστροφής με το πρώτο λεωφορείο.

2 comments:

  1. Είναι ιδιαίτερο σαν βίωμα Στέλλα. Όμως δεν θα μού άρεσε ένας χώρος με μοναχούς ή μοναχές. Θα ήθελα κάτι κοσμικό. Αυτής της ηρεμίας αλλά κοσμικοί άνθρωποι, της διπλανής πόρτας, απλοί σεβαστικοί.
    Να δώσω τις ευχές μου για καλό Πάσχα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλό πάσχα Γιάννη, καλή ανάσταση!!!

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...